![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.878 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 60-ZR-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2008 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.878 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kenteken | 60-ZR-NZ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | QARDO Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Productieweg 3A |
Postcode | 8061 RK |
Plaats | Hasselt |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40745844 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.qardo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4494 x 1839 x 1537 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.277 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u vragen bel of e-mail gerust!
06 40 74 58 44......info@qardo.nl
Voor vragen en/of het maken van een afspraak kunt u ons ten alle tijden bereiken per e-mail of telefoon.
Bezichtiging altijd op afspraak. Bezichtigen in de avonduren of op zaterdag en zondag is geen enkel probleem.
Heeft u interesse in deze auto? Maak een afspraak en kom langs voor een proefrit.
Let op! Zonder aanbetaling kunnen wij u niet beloven dat de auto voor u gereserveerd wordt. Indien de auto voor uw afspraak verkocht is zullen wij u een bericht sturen hierover.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
![Autotest | Ford Focus Scherpergesteld](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4384/ford-focus-10-ecoboost-hybrid-connected.jpg)
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!