![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-06-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.388 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PT-210-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-1999 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 177.388 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | PT-210-F Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Averesch Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Fuutweg 14 |
Postcode | 7442 CL |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23056669 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | avereschautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Honda Civic 1.4i City
- Kenteken: PT-210-F
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 21-03-2025
- Tellerstand: 177388 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1999
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: grijs
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 1396 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 55 kW / 75pk
- Ledig gewicht: 930 kg
- Max. trekgewicht: 800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 88 - 95 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Sportvelgen
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Nieuw Binnen !!
Wij hebben deze civic 6 jaar geleden verkocht en sinds dien altijd in onderhoud gehad, en nu weer ingeruild.
Hij heeft een set extra lichtmetalen velgen met winterbanden.
De auto is voorzien van AIRCO, en heeft hij een km stand van 177389
Ook heeft hij nu een onderhoudsbeurt / afleverbeurt gehad.
Nette civic maar zoals de meesten hebben de achter schermen hebben wat liefde nodig ( zie foto's)
Averesch Auto's
Fuutweg 14
7442CL Nijverdal
0623056669
info@avereschautos.nl
avereschautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
![Autotest | Honda Civic Tien voor tien](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3996/honda-civic.jpg)
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.