Honda CR-V 2.0i-16V 4x4

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-1998
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.017 km
Deuren 5
Kenteken 69-RN-XS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.973 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Algemeen

Bouwjaar 26-03-1998
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 237.017 km
Deuren 5
Kenteken 69-RN-XS Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.973 cc
Vermogen 94 kW (128 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Dijk auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 74
Postcode 7782 PP
Plaats De Krim
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20612640 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Honda CR-V 2.0i-16V 4x4


- Kenteken: 69-RN-XS
- Merk: Honda
- Model: CR-V
- APK tot: 22-06-2025
- Tellerstand: 237017 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1998
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1973 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: B20B3
- Vermogen: 94 kW / 128pk
- Ledig gewicht: 1330 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 2


Exterieur

- Achterruitverwarming
- Achterruitwisser en sproeier
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Lichtmetalen velgen

Interieur

- Achterbank neerklapbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Stuurbekrachtiging
- Toerenteller
- Verstelbare stuurkolom

Overige

- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


goed rijdende honda cr-v 2.0i-16v

apk tot 22-06-2024

Inruil is mogelijk.

Wij rekenen geen afleverkosten.

Kom langs voor een bezichtiging en proefrit.

Graag even bellen voor u van huis gaat om teleurstelling te voorkomen.

De koffie staat voor u klaar.

Tot ziens bij...

Van Dijk auto's
Hoofdweg 74
7782PP De Krim
0620612640
vandijkautos@live.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-V | Verstand komt met de jaren

Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?

Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren

De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.

Plus

  • comfortabel
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • fors verbruik 1.5 liter motor
  • achterklep opent niet hoog genoeg

Conclusie

Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.

Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!

Deel deze advertentie