![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.785 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-TH-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 209.785 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-TH-JH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Dozzi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Venlostraat 10 |
Postcode | 7418 CN |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17320161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dozzi-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 179 x 171 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.473 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een bedrijf met zeer interessante occasions op voorraad. Kom gerust eens bij ons langs, of kijk alvast even bij "occasions".
In onze showroom treft u een compleet aanbod van geheel betrouwbare occasions van alle merken aan. Deze kunt u rustig bekijken onder het genot van een kopje koffie.
Denkt u de perfecte auto te hebben gevonden, vraag een van onze medewerkers om een proefrit!
Eventueel kunt u uw oude auto inruilen tegen een nieuwe occasion.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan om voor uw bezoek even telefonisch contact op te nemen om te voorkomen dat u voor een gesloten deur staat!
Vriendelijke groet,
Dozzi Auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
![Autotest | Honda CR-V Verstand komt met de jaren](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/16/honda-cr-v-15-executive-awd-cvt.jpg)
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!