Honda Jazz 1.4 Hybrid Elegance Pano | Clima | Cruise | Nwe APK

€ 9.999,-

Bouwjaar 21-03-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.481 km
Deuren 5
Kenteken PS-367-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen -

Honda Jazz 1.4 Hybrid Elegance Pano | Clima | Cruise | Nwe APK


€ 9.999,-

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 107.481 km
Deuren 5
Kenteken PS-367-N Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breider Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Maalstoel 1
Postcode 7773 NN
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15429461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breider-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2011 - sep. 2015

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 65 kW (88 PK)
Koppel: 121 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 390 x 170 x 153 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.134 kg
Laadvermogen: 466 kg
GVW: 1.600 kg

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

" Hoge kwaliteit en geen problemen van bekend " een conclusie welke notabene de ANWB aan de Honda Jazz verbindt... niet de minste partij denk ik zelf.
En ze hebben natuurlijk wel gelijk, deze Honda deelt het platform met de Civic welke ook als uiterst betrouwbaar te boek staat..
Een zeer ruime MPV met een gemiddeld verbruik van ca 1:22, ze bestaan dus echt!

Een geweldige auto, een sportieve uitstraling gecombineerd met het comfortabele weggedrag van Honda.
En dat niet voor een kleine middenklasser! nee, deze Jazz van de eerste nieuwe generatie biedt overal meer dan voldoende ruimte!
Achterin de auto is het erg goed zitten, er is voldoende hoofd- en beenruimte en de zitting is comfortabel, mede door het ontbreken van een " middentunnel" is het ruim zitten voor 3 personen.
De bagageruimte is groot, en makkelijk toegankelijk door de grote achterklep.

Wanneer we in de auto plaatsnemen valt direct de hoge kwaliteit van afwerking op, echt hele mooie materialen zijn er gebruikt in deze Honda, iets wat de kwaliteit van deze auto echt benadrukt.
De stoelen zijn in hoogte verstelbaar en bieden een geweldige zit.
Vanaf het stuurwiel zijn de boordcomputer en het audiosysteem makkelijk te bedienen, ook de bediening van de cruise control zit op het multifunctionele stuurwiel gemonteerd.

Dat deze auto netjes is behandeld is duidelijk te zien, geen gekke krassen of deuken te bekennen op deze zuinige benzine.
Een hele nette auto van binnen en van buiten! Het meest in het oog springende is een kleine beschadiging ( ca. 5 cm ) op de onderzijde van de voorbumper.. normale sporen van gebruik laten we maar zeggen..
Geen krassen of gekke piepjes en kraakjes waarneembaar, ook hier valt de kwaliteit van de auto op.

De auto is goed onderhouden en de boekjes zijn afgestempeld. de banden zijn voorzien van een goed profiel en de APK keuring is nieuw en geldig tot april 2025!
Toen is ook de laatste onderhoudsbeurt uitgevoerd, deze zal ook in April 2025 weer nodig zijn.

Mochten er vragen zijn over deze Honda, of mag ik u h

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Jazz | Een eigen geluid

Er was een tijd waarin alle merken een compacte MPV, ofwel ruime gezinsauto, in het assortiment hadden. In de loop der tijd zijn die allemaal vervangen door SUV's, ofwel luxe terreinwagens die dienst doen als gezinsauto. Honda introduceert nu een nieuwe, compacte MPV. Speelt de Jazz een zwanenzang of zet Honda de toon?

Autotest | Honda Jazz Een eigen geluid

Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon of zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Plus

  • zeer ruim
  • vlot en zuinig
  • superslimme virtuele assistent

Min

  • klokken onleesbaar bij volle zon
  • geen dodehoek-detectie
  • weinig harmonieuze vormgeving

Conclusie

Zet de Honda de toon door een MPV te introduceren op het moment dat alle andere merken SUV's inzetten als gezinsauto? Ja en nee. De Jazz bewijst dat een MPV zeker bestaansrecht heeft. De Jazz is ruimer en praktischer dan zowel traditionele hatchbacks als de nu zo populaire SUV's. Daar staat tegenover dat de vormgeving weinig aansprekend is. Dat geldt niet alleen voor de buitenzijde, maar ook voor de weergave van informatie op de beeldschermen.

Op het gebied van aandrijving is de Jazz modern. De hybride-aandrijving zorgt voor meer comfort, prima prestaties en een bescheiden verbruik. Andere auto's in deze prijsklasse bieden alleen conventionele motoren of een veel eenvoudigere vorm van hybride-aandrijving ("mild hybrid"). Het weggedrag is goed, maar niet uitgesproken.

Samenvattend: Met de Jazz laat Honda een eigen geluid horen. Het gaat niet mee in de trend van uiterlijk vertoon en kostbare en veelal zinloze techniek. In plaats daarvan kiest Honda voor functionaliteit en efficiency.

Deel deze advertentie