Bouwjaar | 20-04-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.735 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-FL-DT Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.735 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-FL-DT Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.343 cc |
Vermogen | 48 kW (65 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacob |
Contactpersoon | J. Jacob |
Adres | Havenkade 70 |
Postcode | 7553 GN |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2508424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12993139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjacob.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/70 R13
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 379 x 165 x 152 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 888 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.365 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Honda Logo komt uit 2000, werd geleverd van 04-02-1999 tot 31-12-2001 en kostte toen € 13.576,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2000 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 48 kW (65 PK) en een cilinderinhoud van 1346 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 145 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 15,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,0 liter per 100 km en hij weegt 888 kg. De APK is geldig tot 09-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Jacob, waar sinds 1998 de klant centraal staat en kwaliteit betaalbaar is!
Hierboven treft u één van de ruim 40 top occasions uit onze voorraad. Wij zorgen standaard voor een nieuwe APK keuring (indien vervaldatum minder dan 3 maanden is) plus kleine-beurt voor uw nieuwe voertuig. Proefrit en uitvoerige bezichtiging onder het genot van een kop koffie behoren uiteraard tot de mogelijkheden.
Door middel van onze lidmaatschap bij de vereniging NAP, kunnen wij kilometer-garanties afgeven op een groot deel van onze voorraad. Staat er een NAP-weblabel naast de advertentie of ziet u een foto van het NAP certificaat ? Dan is de stand van deze auto gegarandeerd!
Mocht u interesse hebben in een occasion die wij aanbieden, dan is het raadzaam om telefonisch contact met ons op te nemen voor informatie en/of een proefrit. (e-mails kunnen we helaas niet altijd direct op reageren) U bent welkom van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 19:00uur en zaterdag tot 17:00uur.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Logo | My first Honda
De Honda Logo staat bekend als een vrolijk ogende, vlotte en betrouwbare stadsauto. Na de introductie in februari 1999 was de auto nu al aan een facelift toe. Want de Logo kon de concurrentie op alle punten aan, behalve op de prijs. Daarom heeft de nieuwe Logo een rijkere basisuitrusting, een volwassener interieur en een iets gewijzigd uiterlijk. Kan de Honda Logo de concurrentie nu aan?
De Honda Logo is een echte stadsauto die juist daar schittert met kracht, souplesse, lichte bediening, een hoge zit en goede overzichtelijkheid. Blijft achter op gebied van uitrusting en techniek.
Plus
- zeer geschikt voor stadsverkeer
- soepele sterke motor
- leuke vormgeving
Min
- bij hoge snelheid luidruchtig
- gevoelloos schakelen
- forse prijs
Conclusie
Met de Logo heeft Honda een duidelijke keuze gemaakt. Alhoewel de auto geen moeite heeft met een stukje snelweg, is de Logo vooral bedoeld als stadsauto en is daar helemaal op aangepast. In de stad blinkt de auto uit met kracht en souplesse, vederlichte bediening en door een iets hogere zit dan gebruikelijk ook met overzichtelijkheid. Daarmee is de Honda Logo vooral een makkelijke auto. De Logo is makkelijk om mee te rijden, makkelijk te parkeren en makkelijk in onderhoud, want ook Honda's kleinste heeft het woord defect niet in het woordenboek staan.
Prima autootje dus, maar kan de Logo na de facelift de concurrentie aan? Helaas niet. In vergelijking met een gelijkgeprijsde Toyota Yaris of Smart biedt de Logo minder rijcomfort en een minder rijke basisuitrusting. Daarom moet de Logo worden vergeleken met auto's als de Daihatsu Cuore en Suzuki Alto. Die auto's hebben minder raffinement dan de Logo maar zijn wel beduidend goedkoper. Daar kunnen een frivool uiterlijk en hoge zitpositie niets aan veranderen.