Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.635 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NK-SJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.635 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 78-NK-SJ Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 76 kW (104 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rene van den Hout |
Contactpersoon | Rene van den Hout |
Adres | Industriestraat 230 |
Postcode | 7553 CX |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 37653873 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrenevandenhout.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 164 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.223 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Nette Hyundai Matrix 1.6i GL 25 edition.
De distributieriem is vervangen bij 129145 km in 2019.
Opties zijn oa: Trekhaak en centrale vergrendeling.
Let op !! aircopomp is defect.
De onderhoudsboekjes en 2 sleutels zijn bij de auto aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Hartelijk welkom bij Autobedrijf Rene van den Hout
U kunt bij ons terecht voor de aanschaf, onderhoud en reparatie van uw auto!
Met onze 30 jaar ervaring in het auto vak, een uitstekende service en persoonlijke aandacht zullen wij u van dienst zijn.
Bij ons betaald u geen afleveringskosten, maar uw nieuwe aankoop word wel onderworpen aan een grondige inspectie en zo nodig voorzien van een nieuwe APK.
Tevens is het inruilen van uw eigen auto ook mogelijk.
Onze showroom is gevestigd aan de Industriestraat 230 te Hengelo.
De werkplaats is gevestigd aan de Zonstraat 4 te Hengelo
Voor de openingstijden zie onze website.
Aan eventuele drukfouten kunnen geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Matrix | Blokje om
De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?
De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.
Plus
- zeer ruim
- uiterst praktisch
Min
- matige prestaties
- te korte zittingen voorstoelen
Conclusie
De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.
De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.
Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.