![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.477 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-971-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 18.790,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 53.477 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PX-971-R Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Volfer B.V. |
Contactpersoon | Ferdinand Schuurhuis |
Adres | Brink 3 |
Postcode | 7731 TD |
Plaats | Ommen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23276680 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovolfer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2018
Technische informatie
Koppel: 161 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 62 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 448 x 185 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.354 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.895 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Alle auto's worden afgeleverd, incl poetsbeurt, geldige APK, onderhoudsbeurt volgens schema en 6 maand Autotrust Instap Garantie. Is de auto ouder als 10 jaar, dan is de garantie 3 maanden.
We kopen/verkopen alleen auto's met de complete onderhoudshistorie erbij
De geadverteerde prijs is een All in prijs, er komen geen extra kosten meer bij.
Deze advertentie is met zorgvuldigheid opgemaakt, maar door complexiteit kan er een afwijking voorkomen. Derhalve kunnen aan deze advertentie geen rechten worden verleend. Als u interesse in deze auto heeft dan kunt het beste een afspraak maken aangezien we niet altijd aanwezig zijn
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Tucson | Zwart-wit
Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...
![Autotest | Hyundai Tucson Zwart-wit](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4323/hyundai-tucson.jpg)
De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.
Plus
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
- keuze uit 3 niveaus van elektrificatie
Min
- niet leverbaar als volledig elektrische auto
- stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden
Conclusie
Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.
De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.
Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!