Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV N Line Edition | Camera | Adaptive cruise

€ 49.400,- incl. BTW

Bouwjaar 27-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.258 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV N Line Edition | Camera | Adaptive cruise


€ 49.400,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 27-08-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 1.258 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schippers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk Noord 51
Postcode 7461 JG
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschippers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 72 kW (98 PK)
Vermogen brandstofmotor: 118 kW (160 PK)
Koppel: 304 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 187 x 166 cm
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.350 kg
Max. trekgewicht: 1.210 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 24 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal

Iedereen zal het stoere karakter van een SUV herkennen. Maar alleen u kent als berijder de kwaliteiten van deze 2024 Tucson. Dit is een auto met 1000 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2024. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? Tot de uitrusting van deze Hyundai behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, aluminium dakrailing en dakspoiler.

Snelheid, omgevingsinfo, navigatie en communicatie... Het digitale dashboard geeft alles realtime weer. Omdat u nou eenmaal geen ogen in uw achterhoofd heeft, is het altijd lastig om achteruit te rijden zonder brokken te maken. De achteruitrijcamera lost dat probleem op. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. Oliepeil, bandenspanning, sloten en andere functies zijn via een speciale app overal te checken dankzij Connected Services. De uitrusting van deze auto is met navigatiesysteem, automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry behoorlijk compleet.

De geavanceerde technologie in deze Hyundai is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Actieve dodehoekdetectie herkent andere voertuigen die in uw dode hoek rijden. Met dit hulpsysteem bent u veiliger en comfortabeler onderweg. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. U bent mede dankzij hill hold f

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Hyundai Tucson | Zwart-wit

Een auto die overal even goed in is, is saai. Het betekent namelijk dat de makers een balans hebben gevonden tussen prestaties en verbruik, dynamiek en comfort, uitrusting en prijs. Door meer uitgesproken keuzes te maken krijgt een auto karakter. En juist bij een SUV is dat belangrijk, want deze auto's worden meer met het gevoel dan met het verstand gekozen. Maak kennis met de meest karaktervolle Tucson tot nu toe...

Autotest | Hyundai Tucson Zwart-wit

De 4e generatie van de Hyundai Tucson speelt meer dan ooit tevoren in op design. De rijeigenschappen zijn niet bijzonder, de keuze uit 3 verschillende hybrides juist wel.

Plus

  • geslaagde vormgeving
  • rijke, moderne uitrusting
  • keuze uit 3 niveaus van elektrificatie

Min

  • niet leverbaar als volledig elektrische auto
  • stuurt niet zo dynamisch als het uiterlijk doet vermoeden

Conclusie

Met de vierde generatie van de Tucson heeft Hyundai meer dan ooit tevoren gekozen voor een sterk karakter. Dit is geen grijze muis, maar een model dat keuzes durft te maken. Alleen het weggedrag is niet uitgesproken. De Tucson heeft een verdienstelijke wegligging en stuurt naar behoren, maar bijzonder is het allerminst.

De aandrijving is juist wel bijzonder. De Tucson heeft altijd hybride-aandrijving, variërend van een voordelige (maar minder efficiënte) mild-hybrid tot een efficiënte (maar minder voordelige) plug-inhybrid. De uitrusting is modern en compleet en op het gebied van veiligheid zelfs innovatief.

Het uiterlijk is gedurfd, uniek en wat Autozine betreft meer dan geslaagd. De afwerkingskwaliteit en materiaalkeuze staan op zo'n hoog niveau, dat de Tucson zich met concurrenten van premium-merken kan vergelijken. De Tucson is van ver gekomen, maar nestelt zich door duidelijk keuzes te maken nu in de top!

Deel deze advertentie