Bouwjaar | 06-04-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.282 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TF-519-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
€ 34.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.282 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | TF-519-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 250 kW (341 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Exclusief BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2555372 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuisexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2014 - feb. 2017
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 63 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 142 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.625 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 2.220 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XE | XEnofobie
Xenofobie is de angst voor het vreemde en voor vreemdelingen. Ook wie een auto koopt, houdt graag vast aan de bekende merken. Het gaat immers om een kostbare aankoop die jarenlang mee moet gaan. Hoe prestigieus een naam als "Jaguar" dan ook is, de angst om over te stappen is groot. De "XE" moet de overstap makkelijker maken...
De XE is het nieuwe instapmodel van Jaguar. De XE is niet slechter, maar helaas ook niet beter dan alledaagse zakenauto's. De grootste charmes van de XE zijn het imago en het sportieve karakter.
Plus
- sterke turbomotor
- uitmuntende wegligging
- exclusief imago
Min
- kostbaar in aanschaf en gebruik
- onbetrouwbare elektronica
- matige binnenruimte
Conclusie
Is de Jaguar XE een serieus alternatief voor een zakenauto van een alledaags merk? Ja en nee. Het goede nieuws is dat de XE geen onoverkomelijke bezwaren kent en het merk Jaguar bereikbaarder maakt voor een grotere doelgroep.
Als het gaat om de uitrusting en techniek kan de XE op alle vlakken meekomen met de grote merken. Helaas wordt de pret verstoord door diverse schoonheidsfoutjes zoals onbetrouwbare elektronica en onterechte waarschuwingen. De hier gereden 240 pk sterke versie is dorstiger dan soortgelijke auto's van andere merken, waardoor de XE duurder is in aanschaf en gebruik.
Alleen wanneer meer dan sportief wordt gereden, kan de XE zijn kwaliteiten tonen. Dan is de XE levendiger, gretiger en dynamischer dan zomaar een sedan. In alle andere gevallen weet de bestuurder wel dat hij/zij een Jaguar rijdt, maar ontbreekt een bevoorrecht gevoel. Jammer, maar zeker niets om bang voor te zijn.