Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.923 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-541-DH Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-08-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.923 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | G-541-DH Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 440 kW (599 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Munsterhuis Exclusief BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 31-49 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2555372 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.munsterhuisexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2019
Productienummer: 5000421238
Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 63 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 322 km/u
Maten
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 335 kg
GVW: 2.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 285 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
** Wij verkopen deze Jaguar XE SV Project 8 voor onze klant **
DE MEEST EXTREME PERFORMANCE JAGUAR OOIT
Met 600 pk uit een 5.0 liter Supercharged V8-motor is de Project 8 Jaguar's krachtigste model ooit voor op de openbare weg. De totale productie wordt beperkt tot 300 auto's wereldwijd. Elke auto wordt met de hand gebouwd in het SVO Technical Centre in Warwickshire, Groot-Brittannië. Kies tussen de tweezits Track Pack-uitvoering en een op weggebruik gerichte vierzitter. Beide zijn uitsluitend verkrijgbaar met stuur links. Prototypes zijn getest op locaties door heel Europa. De bekendste daarvan is de Nordschleife van de Nürburgring. De XE Project 8 heeft de snelste ronde ooit gereden voor een Jaguar op de Nordschleife, sneller dan alle vierdeurs productiesedans van andere merken en sneller dan veel vermaarde supercars.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jaguar XE | XEnofobie
Xenofobie is de angst voor het vreemde en voor vreemdelingen. Ook wie een auto koopt, houdt graag vast aan de bekende merken. Het gaat immers om een kostbare aankoop die jarenlang mee moet gaan. Hoe prestigieus een naam als "Jaguar" dan ook is, de angst om over te stappen is groot. De "XE" moet de overstap makkelijker maken...
De XE is het nieuwe instapmodel van Jaguar. De XE is niet slechter, maar helaas ook niet beter dan alledaagse zakenauto's. De grootste charmes van de XE zijn het imago en het sportieve karakter.
Plus
- sterke turbomotor
- uitmuntende wegligging
- exclusief imago
Min
- kostbaar in aanschaf en gebruik
- onbetrouwbare elektronica
- matige binnenruimte
Conclusie
Is de Jaguar XE een serieus alternatief voor een zakenauto van een alledaags merk? Ja en nee. Het goede nieuws is dat de XE geen onoverkomelijke bezwaren kent en het merk Jaguar bereikbaarder maakt voor een grotere doelgroep.
Als het gaat om de uitrusting en techniek kan de XE op alle vlakken meekomen met de grote merken. Helaas wordt de pret verstoord door diverse schoonheidsfoutjes zoals onbetrouwbare elektronica en onterechte waarschuwingen. De hier gereden 240 pk sterke versie is dorstiger dan soortgelijke auto's van andere merken, waardoor de XE duurder is in aanschaf en gebruik.
Alleen wanneer meer dan sportief wordt gereden, kan de XE zijn kwaliteiten tonen. Dan is de XE levendiger, gretiger en dynamischer dan zomaar een sedan. In alle andere gevallen weet de bestuurder wel dat hij/zij een Jaguar rijdt, maar ontbreekt een bevoorrecht gevoel. Jammer, maar zeker niets om bang voor te zijn.