Bouwjaar | 28-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-902-VP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.467 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-902-VP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Henk Schasfoort |
Contactpersoon | Patrick Schasfoort |
Adres | Bedrijvenstraat 20 |
Postcode | 7641 AN |
Plaats | Wierden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 657755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-schasfoort.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 181 x 167 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Jeep RENEGADE. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze Jeep horen onder meer aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Voor het ware fingerspitzengefühl zorgt de audiobediening op het stuur. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Deze Jeep is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Voor meer veiligheid detecteert deze auto het risico van een aanrijding tijdig via de forward collision warning. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. In deze Jeep vinden we verder een hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.