Jeep Renegade 1.6 E-Torq Night Eagle II - All-in rijklrprs | navi

€ 15.900,-

Bouwjaar 07-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.064 km
Deuren 5
Kenteken NL-218-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Jeep Renegade 1.6 E-Torq Night Eagle II - All-in rijklrprs | navi


€ 15.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.064 km
Deuren 5
Kenteken NL-218-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wesselink Deventer B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Solingenstraat 7
Postcode 7421 ZN
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 500980 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honda-wesselink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2016 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Wesselink Service Pakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Wij leveren deze auto voor een all-in rijklaarprijs, dat is inclusief het "Wesselink Service Pakket":

o Een Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschrift - Health check voor aflevering;
o 12 maanden BOVAG garantie;
o Pech Assistance geldig tot aan eerstvolgende periodieke onderhoud met een maximum van 12 maanden;
o Voorzien van minimaal 12 maanden APK keuring;
o Brandstoftank minimaal halfvol getankt;
o Interieur, exterieur intensief gereinigd en gepoetst;
o Gecontroleerde kilometerstand bij het RDW (Tellerrapport);
o Gratis einde garantiecheck.

Informeer naar een scherpe autoverzekerings offerte bij onze adviseur

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom bij onze vestigingen in Apeldoorn, Deventer en Emst. Autobedrijf Wesselink, kwaliteit gegarandeerd !

Autobedrijf Wesselink B.V. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en diensten en een bezoek brengt aan één van onze sites. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten of daarvoor aansprakelijkheid te aanvaarden. Aan de inhoud van deze site kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein

Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?

Autotest | Jeep Renegade 4Xe Op onbekend terrein

De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.

Plus

  • onderscheidende vormgeving
  • ook geschikt voor echt terreinrijden
  • ruim en functioneel

Min

  • voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
  • rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
  • concept onvoldoende doorontwikkeld

Conclusie

Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.

De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.

Deel deze advertentie