Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.059 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-01-08 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
€ 31.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.059 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RE-01-08 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Reuvers |
Contactpersoon | D. Reuvers |
Adres | Enschedesestraat 32 |
Postcode | 7582 AG |
Plaats | Losser |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5364711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-reuvers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2022 - dec. 2023
Referentienummer: 204
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 134 kW (182 PK)
Vermogen elektromotor(en): 62 kW (84 PK)
Vermogen brandstofmotor: 77 kW (105 PK)
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 37 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 168 km/u
Accu: 11 kWh
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Wielbasis: 272 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): Afleverpakket: Deze auto kan voor u met grote zorg rijklaar worden gemaakt. U kunt het volgende van ons verwachten: 12 maanden BOVAG garantie (indien resterende fabrieksgarantie langer is geldt deze periode), APK, een servicebeurt a.d.h.v. fabrieksschema, N.A.P.(gegarandeerde km-stand),10 liter brandstof, een uitgebreide poetsbeurt, tenaamstellen en vrijwaren inruilauto. Slechts voor € 395,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Wij nemen graag de tijd voor u. Plan een afspraak om teleurstelling te voorkomen en i.v.m. andere afspraken die wij hebben staan.
Koop, Lease of Huurkoop ? Wij helpen U graag 053-5364711 of WhatsApp 0610403899.
Auto-Reuvers.nl Uw partner in mobiliteit.
Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.