Land Rover Defender 130 D300 X Grijs kentekenUrbanPanoTrekhaak
€ 109.950,-
Bouwjaar | 17-01-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2023 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 30.482 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koster&Hogeslag Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sisalstraat 58 |
Postcode | 8281 JK |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: apr. 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 13 kW (18 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.566 kg
Laadvermogen: 814 kg
GVW: 3.380 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
CO2-uitstoot: 251 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 per kwartaal
***Verkoopprijs is op basis van grijs kenteken, en dus exclusief BTW***
***Alle onderdelen zijn aanwezig om de auto om te bouwen naar 8 zitplaatsen!***
Is dit de ultieme bedrijfswagen? Wij denken van wel! Deze Land Rover Defender 130 staat op grijs kenteken en is dus als bedrijfswagen ingericht. Geniet van ultieme luxe, waar dan ook!
Van de Defender zijn drie varianten gebouwd. De "90", "110" en "130", waar de 130 de extra lange variant is. Dit exemplaar is dan ook een flinke aanwezigheid die zeer praktisch is zonder compromis op luxe en comfort! Deze Defender is uitgevoerd in Santorini zwart metallic en heeft dankzij de Urban Pack dakspoiler en velgen een extra stoere uitstraling. De donkere achterlichten, zwarte aluminium side-steps en zwarte accenten verzegelen het duistere uiterlijk van de Defender.
Een Defender is natuurlijk gemaakt om overal te kunnen rijden, op wat voor ondergrond dan ook! Daarom zijn er tal van technieken die u helpen wanneer u de ruigere paden opzoekt. Denk hierbij aan een waterdieptemeter, 3D Surround View om de directe omgeving te zien en All Terrain Progress Control waardoor deze Defender overal moeiteloos doorheen komt!
We kunnen eindeloos doorgaan over deze veelzijdige bedrijfswagen, maar voor de beste impressie verwijzen wij u graag naar de volledige fotoserie en optielijst. Het betreft hier een verlengde Defender op grijs kenteken, inclusief tussenschot achter de voorstoelen. Dat betekent dat de prijs exclusief BTW is. Echter zijn alle onderdelen aanwezig om de auto om te kunnen bouwen naar 8 zitplaatsen. Is uw interesse gewekt? Neem contact op voor een afspraak!
Optielijst:
o 20BU: Remklauwen - Oranje
o 022BC: Premium airconditioning - voor/achter
o 022FA: Met luchtzuiveringssensor
o 022LC: Voorverwarming cabine met afstandsbediening
o 025EZ: Spraakbesturingssysteem
o 025JB: Digitale radio-uitzending (DAB)
o 025LN: Premium audiosysteem 1280 W
o 025NH: PIVI Mid (infotainmentsysteem)
o 025OA: Met navigatiesysteem
o 025RM: Online pakket met databundel
o 025SH: Wi-Fi ingeschakeld met databundel
o 026EC:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!