Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE / Cold Climate Pack / Uitklapbare trekhaak
€ 109.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 03-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic HSE / Cold Climate Pack / Uitklapbare trekhaak
€ 109.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 297 kW (404 PK)
Vermogen brandstofmotor: 297 kW (404 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
De nieuwe Land Rover Defender is misschien wel de meest veelzijdige auto's te koop. Een auto die niet enkel ruimschoots comfort biedt, maat ook uitblinkt in zijn prestaties. Zoal op de weg als in het terrein. Deze P400e X-dynamic HSE met ruim 400pk is daarbij nog eens zeer rijk voorzien van comfortabele opties.
Onder de motorkap schuilt het geavanceerde hybride systeem van de Defender P400e. Deze krachtige combinatie van een 2.0-liter viercilinder benzinemotor en een elektrische motor zorgt voor een naadloze balans tussen prestaties en efficiëntie. Schakel moeiteloos tussen elektrisch rijden en benzinekracht, waardoor je zowel in de stad als in de wildernis soepel en responsief rijdt.
Met de hybride aandrijving kun je niet alleen brandstof besparen en de uitstoot verminderen, maar ook genieten van de directe kracht van elektrisch rijden. Dankzij het intelligente regeneratieve remsysteem wordt energie teruggewonnen tijdens het remmen, wat zorgt voor een minimaal verbruik.
Of het nu zomer of winter is, je zult altijd genieten van het comfort van stoelventilatie en verwarming. Laat de luchtvering je rit soepel en stabiel maken, ongeacht het terrein waarop je rijdt. Met de handige elektrisch bedienbare trekhaak ben je altijd klaar om je uitrusting gemakkelijk mee te nemen. En wanneer je van het landschap wilt genieten, open dan gewoon het panoramadak en laat de buitenlucht binnen.
Aarzel niet, stap in en ervaar deze alleskunner vandaag nog! Neem contact met ons op om een proefrit te plannen en deze prachtige Land Rover Defender van dichtbij te bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!