Land Rover Defender 3.0 D200 90 SE bedrijfswagen / Carpathian Grey / Ebony leder / Luchtvering / Laag schot

€ 79.900,- excl. BTW

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.211 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Land Rover Defender 3.0 D200 90 SE bedrijfswagen / Carpathian Grey / Ebony leder / Luchtvering / Laag schot


€ 79.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 3.211 km
Deuren 3
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas & Terlouw
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 33
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaas-terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.303 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg
Wielbasis: 259 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Energielabel: F

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-01-2029

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Deze Defender wordt omgebouwd zodat deze voldoet aan de grijs kenteken vereisten van het RDW. Een laag tussenschot en minimale dakverhoging zorgen niet alleen voor meer beenruimte, maar maken ook beter contact met de ruimte achterin mogelijk.

EXTERIEUR

Carpathian Grey Premium Metallic
All-season banden
Panoramische zijruiten achteraan
Privacy glas
Premium LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Mistlampen voor
Automatic High Beam Assist (AHBA)
Afneembare trekhaak

INTERIEUR

Stoelbekleding in generfd leder en Robustek in Ebony, met interieur in Ebony
12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie voor bestuurdersstoel en 2-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen
Middenconsole met armsteun
Hemelbekleding in Ebony Morzine
Dashboardafwerking in Dark Grey Powder Coat Finish
Standaard met leder bekleed stuurwiel
Niet-verwarmbare stuurwielrand
Handmatig in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
Met leder beklede transmissiekeuzehendel
Meridian(TM) audiosysteem
Interactive Driver Display

OPTIES

Air Suspension Pack
Elektronisch gestuurde luchtvering
Adaptive Dynamics
Cold Climate Pack
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Hogedruk koplampsproeiers
Met leder bekleed stuurwiel met verwarmbare stuurwielrand
Dorpellijsten met verlichting en 'DEFENDER'-woordmerk

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie