Land Rover Defender 3.0 D250 110 MHEV X-Dynamic SE bedrijfswagen Silicon Silver / Laagschot

€ 88.829,-

Bouwjaar 15-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.860 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Land Rover Defender 3.0 D250 110 MHEV X-Dynamic SE bedrijfswagen Silicon Silver / Laagschot


€ 88.829,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-2024
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 2.860 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen 184 kW (251 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas & Terlouw
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 33
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaas-terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep. 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 89 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 2.208 kg
Wielbasis: 302 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 (incl. 21% BTW) afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen

Prijzen zijn Exclusief BTW op grijs kenteken
Auto leverbaar in september
Silicon Silver
Dak in contrastkleur Black
Privacy glas
Extended Black Exterior Pack
Lichtmetalen Velgen 19" velgen 'Style 6010' in Gloss Black
Hemelbekleding in Ebony Morzine
Tow Pack
All Terrain Progress Control (ATPC)
Terrain Response 2
Configurable Terrain Response
Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
Advanced Tow Assist
Cold Climate Pack
Verwarmbare stuurwielrand
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Hogedruk koplampsproeiers
Roof rails in Black
Premium LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Automatic High Beam Assist (AHBA)
Extra warmtewerende voorruit
12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en 2-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen
Electronic Active Differential & Torque Vectoring by Braking: actief elektronisch differentieel met koppelverdeelsysteem gestuurd door het remsysteem
Signature Graphic in Black (met extra opbergruimte in het interieur)


Elektrisch verstel-, verwarm- en inklapbare buitenspiegels, automatisch dimmend aan bestuurderszijde, met instapverlichting
Elektromechanisch gestuurde parkeerrem (EPB)
Remblokslijtage-indicator
Emergency Brake Assist
Antiblokkeer remsysteem (ABS)
Electronic Brakeforce Distribution (EBD)
Elektrisch bedienbare portierruiten met tiptoetsfunctie en inklembeveiliging
Verwarmbare achterruit
Achterruitwisser met wis-/wasfunctie
Dakrandruiten
Zijwaarts openende achterdeur
Automatische koplamphoogteverstelling
Zichtbare, zwarte sleepogen achter
Exterieurverlichting
LED-achterlichten
Hooggeplaatst derde remlicht
Uitstapverlichting
Koplampen met schemersensor en ruitenwissers met regensensor
Mistachterlicht
Uitschakelvertraging koplampen
Handmatig in hoogte en lengte verstelbare stuurkolom
Zonnekleppen met verlichte make-upspiegels
Premium interieurverlichting
2-Zone climate control
Afdekking bagageruimte
Bagagevangnet
Slijtvaste rubber vloerbekleding
Slijtvaste rubber bagagevloerafwerking
Verlichting voetenruimtes
Twee bekerhouders voor
Dashboardkastje
Haak/haken in bagageruimte
Infotainment
Online Pack met data-abonnement
Meridian(TM) audiosysteem
DAB+-tuner (Digital Audio Broadcasting)
Android Auto(TM)
Apple CarPlay®
Interactive Driver Display
12V-aansluiting in bagageruimte
PIVI Pro (Connected)
Gebruiksgemak
Automatisch dimmende achteruitkijkspiegel
Keyless Entry
ISOFIX-bevestigingspunten voor baby-/kinderzitje, in voorpassagie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie