Land Rover Defender 3.0 D250 110 MHEV X-Dynamic SE / Silicon Silver / Laagschot
€ 88.950,- excl. BTW
Bouwjaar | 04-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 2.510 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Land Rover Defender 3.0 D250 110 MHEV X-Dynamic SE / Silicon Silver / Laagschot
€ 88.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-07-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 2.510 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 89 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 2.208 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-07-2029
Deze Defender is omgebouwd naar een grijs kenteken met slimme aanpassingen. Een lager tussenschot en een verhoogd dak zorgen niet alleen voor meer beenruimte, maar maken ook beter contact met de ruimte achterin mogelijk
Ben je op zoek naar avontuur zonder in te leveren op stijl en comfort? Zoek niet verder, want deze Land Rover Defender110 D250 X-Dynamic SE staat voor je klaar. De 3.0-liter 6-cilinder motor die 250pk en 600Nm koppel levert, biedt de Defender D250 krachtige prestaties zowel op de weg als off-road.
Met de handige elektrisch uitklapbare trekhaak ben je altijd klaar om je uitrusting gemakkelijk mee te nemen. Laat de luchtvering je rit soepel en stabiel maken, ongeacht het terrein waarop je rijdt. Het fijne lerderen interieur geeft je een luxe gevoel, en stoelverwarming maakt zelfs de koudste ritten prettig.
Deze Land Rover heeft absoluut een perfecte balans tussen luxe, avontuur en prestaties. Aarzel niet, stap in en ervaar deze alleskunner vandaag nog! Neem contact met ons op om een proefrit te plannen en deze prachtige Land Rover Defender van dichtbij te bekijken.
Silicon Silver
Dak in contrastkleur Black
Privacy glas
Extended Black Exterior Pack
Lichtmetalen Velgen 19" velgen 'Style 6010' in Gloss Black
Hemelbekleding in Ebony Morzine
Tow Pack
All Terrain Progress Control (ATPC)
Terrain Response 2
Configurable Terrain Response
Elektrisch uit-/inklapbare trekhaak
Advanced Tow Assist
Cold Climate Pack
Verwarmbare stuurwielrand
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Hogedruk koplampsproeiers
Roof rails in Black
Premium LED-koplampen met signature-dagrijverlichting
Automatic High Beam Assist (AHBA)
Extra warmtewerende voorruit
12-voudig elektrisch verstelbare en verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en 2-voudig handmatig verstelbare hoofdsteunen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!