Land Rover Defender 3.0 D300 90 X-Dynamic HSE bedrijfswagen Commercial / Laag Schot
€ 89.579,- excl. BTW
Bouwjaar | 16-01-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 4.090 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Land Rover Defender 3.0 D300 90 X-Dynamic HSE bedrijfswagen Commercial / Laag Schot
€ 89.579,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 4.090 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.997 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.208 kg
Wielbasis: 259 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 (incl. 21% BTW) afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Ben je op zoek naar avontuur zonder in te leveren op stijl en comfort? Zoek niet verder, want deze Land Rover Defender D300 X-Dynamic HSE staat voor je klaar. De 3.0-liter 6-cilinder motor die 300 pk levert, biedt de Defender krachtige prestaties zowel op de weg als off-road.
Of het nu zomer of winter is, je zult altijd genieten van het comfort van stoelventilatie en verwarming. Laat de luchtvering je rit soepel en stabiel maken, ongeacht het terrein waarop je rijdt. Daarnaast is deze Defender uitgerust met een scala aan opties zoals: Een Cold Climate Pack, Adaptive cruise control, dodehoek signalering, en Head Up display.
Deze Defender is omgebouwd zodat deze voldoet aan de grijs kenteken vereisten van het RDW. Een lager tussenschot en een verhoogd dak zorgen niet alleen voor meer beenruimte, maar maken ook beter contact met de ruimte achterin mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!