Land Rover Defender D300 110 X Grijs kentekenPanoHUDMeridian
€ 69.950,-
Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 97.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 97.491 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koster & Hogeslag Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sisalstraat 58 |
Postcode | 8281 JK |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: sep. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 650 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 84 liter
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.500 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 3.200 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 251 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 231 per kwartaal
***Prijs is exclusief BTW, op basis van grijs kenteken!***
Een bedrijfswagen met klasse! Deze Land Rover Defender staat op grijs kenteken en is dus zeer aantrekkelijk voor ondernemers!
Het betreft hier een Gallium Zilver Defender D300 X, een extra stoere verschijning dankzij de hoogglans zwarte accenten, zwarte motorkap met traanplaten en donkere achterlichten. Het interieur is zeer luxe afgewerkt met een scala aan hoogwaardige materialen. Zowel de stoelen, middenconsole en het dashboard zijn bekleed met Ebony en Vintage Tan leder. Het is heerlijk vertoeven in deze Defender, dat kan ook niet anders wanneer u de optielijst ziet! Panoramadak, Meridian, stoelverwarming en 360 graden camera's zijn hier enkele voorbeelden van.
Achter de voorstoelen komt het praktische aspect van dit exemplaar naar voren. Hier vindt u geen achterbank, maar een tussenschot wat ervoor zorgt dat de Defender als bedrijfsauto geclassificeerd wordt. Het is dus een zeer interessante optie wanneer u op zoek bent naar een representatieve bedrijfsauto!
Is uw interesse gewekt? Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom om deze prachtig uitgevoerde Defender te bezichtigen en een proefrit te maken. De prijs is gebaseerd op basis van grijs kenteken, en dus exclusief BTW. De achterbank en toebehoren zijn bij de Defender aanwezig.
De defender verkeerd in zeer goede staat en is klaar om u van dienst te zijn!
Optielijst:
o 017EO: Comfort & Gemak Pakket
o 020BU: Remklauwen - Oranje
o 025CT: Garageopener (Homelink)
o 025JB: Digitale radio-uitzending (DAB)
o 025LN: Meridian Premium audio 1280 W
o 025NH: PIVI Mid
o 026EC: ISOFIX bevestigingspunten - voorste passagier
o 026JB: Draadloze oplader
o 026KC: iSize kinderzitje
o 026LD: Pivi Pro (Verbonden)
o 027BY: Met vierhoek luchtvering
o 027CW: Met continue variabele demping
o 028EY: L'Orange sleepoog
o 028HB: Trek- en tourpakket
o 028LD: Elektrisch intrekbare trekhaak
o 028MC: 20" volledig reservewiel
o 031BS: Slimme achteruitkijkspiegel
o 031SX: 20" Luna velgen satijn grijs
o 032BU: Ebony hemelbekleding
o 032CG: Uitgebreide lederen upgrade
o 0
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!