Land Rover Range Rover Sport 3.0 P460e Dynamic SE PHEV Santorini Black / 23 Inch velgen / Caraway Interieur
€ 134.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Range Rover Sport 3.0 P460e Dynamic SE PHEV Santorini Black / 23 Inch velgen / Caraway Interieur
€ 134.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.978 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klaas & Terlouw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vonderweg 33 |
Postcode | 7468 DC |
Plaats | Enter |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klaas-terlouw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 338 kW (460 PK)
Koppel: 660 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 72 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.655 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 300 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 895 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-08-2029
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Levering november
EXTERIEUR
Santorini Black
Black Exterior Pack
Lichtmetalen velgen
23", Diamond Turned, Gloss Dark Grey (Style 1075)) velgen
Rode remklauwen
INTERIEUR
Stoelbekleding in geperforeerd Windsor leder in Ebony/Caraway met interieur Ebony/Caraway
Hemelbekleding in Ebony
Interieurafwerking in Natural Black houtfineer
Interieurkenmerken
Interactive Driver Display
OPTIES
Cold Climate Pack
Verwarmbare voorruit
Verwarmde ruitensproeiers
Verwarmbare stuurwielrand
Handsfree elektrische achterklepbediening
Gelaagd glas voor voor-/achterportierruiten en achterste zijruiten
Mistlampen vóór
Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór
Met leder bekleed stuurwiel met afwerking in Moonlight
Dubbele zonnekleppen met verlichte make-upspiegels
Configureerbare sfeerverlichting
20-voudig elektrisch verstelbare en koel-/verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie en achterbank met elektrisch verstelbare rugleuning en verwarmbare buitenste zitplaatsen
Extended Leather Upgrade
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!