Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic SE

€ 119.900,- incl. BTW

Bouwjaar 03-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen -

Land Rover Range Rover Sport P440e Dynamic SE


€ 119.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-02-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 37.000 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.996 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klaas & Terlouw
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 33
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 1301234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klaas-terlouw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2021 - mei 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 324 kW (441 PK)
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.635 kg
Laadvermogen: 815 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 695 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 261 - € 286 per kwartaal

Levering September 2024, auto heeft dan +/- 42.000 km gereden
22 "Lichtmetalen velgen 5 Split Style 5127 Satin Dark Grey
All Terrain Progress COntrol Pro
Cold Climate Pack
Clear Sight Achteruit rij spiegel
Electrische trekaak
Standkachel
Head Up Display
Panorama schuif/kanteldak
Wifi
Van Eerste eigenaar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Range Rover Sport | Nergens vies van

U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.

Autotest | Range Rover Sport Nergens vies van

De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.

Plus

  • Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
  • Zeer luxueus
  • Zuinig dankzij hybride-techniek

Min

  • overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
  • automaat schakelt niet onmerkbaar
  • onhandige locatie oplaadpunt

Conclusie

Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.

In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!

Deel deze advertentie