Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography UniekPanoHUDVierwielbesturing
€ 159.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-194-LB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P550e Autobiography UniekPanoHUDVierwielbesturing
€ 159.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.634 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-194-LB Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 404 kW (550 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Koster & Hogeslag Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sisalstraat 58 |
Postcode | 8281 JK |
Plaats | Genemuiden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 2600121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.khautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2023 - 2024
Modelcode: L461
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 405 kW (551 PK)
Vermogen elektromotor(en): 405 kW (551 PK)
Vermogen brandstofmotor: 405 kW (551 PK)
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 242 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 200 x 182 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.710 kg
Laadvermogen: 740 kg
GVW: 3.450 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 17 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,7 l/100km (1 op 142,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 274 - € 300 per kwartaal
We moesten even zoeken, maar we hebben er één kunnen vinden: Een Range Rover Sport P550e Autobiography in misschien wel de mooiste kleur die er is: SV British Racing Green!
Dat dit exemplaar bijzonder is staat buiten kijf. Hij is dan ook prachtig samengesteld, zowel van binnen als van buiten! Laten we beginnen met het lakwerk. Voor deze wagen is gekozen voor British Racing Green SV Ultra Metallic, wat in de zon een schitterende glinstering geeft die direct in het oog springt! Daarnaast komt de kleur extra goed naar voren dankzij alle hoogglans zwarte details, en de 23" donkergrijze Olufsen velgen maken het plaatje helemaal compleet.
Het interieur is zeer elegant en op een afwerkingsniveau zoals we dat van de Britten gewend zijn. Ieder oppervlak is bedekt in de meest hoogwaardige materialen zoals Ebony geperforeerd volleder, zwart openporig hout en een zwarte suède binnenhemel. De zetels zijn volledig naar wens instelbaar en iedere passagier geniet van verwarming en ventilatie.
Naast zijn prachtige uiterlijk beschikt deze Range Rover Sport over alle technieken die rijden nog fijner maken. Zo beschikt u over een glazen panoramadak, Head-up display en vierwielbesturing. Daarnaast zijn alle veiligheidssystemen aanwezig zodat iedere reis met een gerust hart gereden kan worden.
Als Autobiography-uitvoering is de optielijst zeer extensief, daarom verwijzen wij u graag naar de volledige optielijst en fotoserie. Deze unieke Range Rover Sport P550e Autobiography is origineel Nederlands geleverd en verkeert met een kilometerstand van slechts 14.550 kilometer in absolute nieuwstaat! Wat het allermooiste is? De wagen is direct leverbaar, dus maak een afspraak voor een bezichtiging en een proefrit. U bent van harte welkom!
Optielijst:
o Hot Climate Pack
o Remklauwen - Zwart
o Digitale radio (DAB)
o Meridian 3D Surround Sound System
o PIVI Mid
o Draadloze oplader
o Pivi Pro (Verbonden)
o Continu variabele demping
o Dynamische lu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!