Maserati Quattroporte 4.2
€ 25.750,-
Bouwjaar | 21-05-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.234 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-936-HH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.244 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.234 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-936-HH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.244 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hugo Karssen Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Grift 13 |
Postcode | 7711 EP |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11471719 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hugokarssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 275 km/u
Ledig gewicht: 1.965 kg
Wielbasis: 306 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 340 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik in de stad: 21,9 l/100km (1 op 4,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Soms kom je als autohandelaar een auto tegen die je zo gaaf vindt, dat je denkt: "Als hij niet verkoopt, ga ik er zelf in rijden." Dat gevoel had ik meteen bij deze Maserati Quattroporte. Na de eerste testrit was ik echter zó enthousiast, dat ik besloot om de volgorde om te draaien: eerst zelf genieten, daarna pas verkopen.
Inmiddels zijn we ruim een jaar en meer dan 15.000 (probleemloze) kilometers verder. Nu is het echt tijd om afscheid te nemen...
Technisch verkeert deze Quattroporte in uitstekende staat. Ik heb het geluk gehad om in meerdere exemplaren te rijden, en dit is zonder twijfel de fijnste. Recent is hij nog bij Maserati-specialist Wim Prins geweest voor een grondige controle en een beurt.
Het geluid is simpelweg fantastisch. Deze Quattroporte is uitgerust met Cargraphic einddempers, waardoor de V8 krachtig en vol klinkt zonder overdreven te worden. Je hoort hem heerlijk "ademen".
De lak is in topconditie. Vrij van noemenswaardige beschadigingen en voorzien van een hoogwaardige coating die niet alleen extra glans geeft, maar ook vuil gemakkelijk laat afspoelen.
Dit betreft een marge auto.
We are happy to assist you with export documents, temporary plates and insurance.
Wir unterstützen Sie gerne mit Ausfuhrdokumenten, vorläufigen Kennzeichen und Versicherungen.
Heeft u vragen of wilt u een proefrit maken? Aarzel niet om te bellen of te berichten. Om teleurstellingen te voorkomen graag eerst even bellen voordat u langskomt.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Quattroporte | Een wereld van verschil
Alle grote sedans in het topsegment zijn grofweg hetzelfde. Ze streven allemaal naar maximaal comfort door een grote afstand te scheppen tussen de inzittenden en de techniek. Daarom zoeven ze bijna onhoorbaar over de weg en zijn ze als een luxe cocon voor de bevoorrechte inzittenden. Maar het kan ook anders! Dat bewijst de Maserati Quattroporte.
De Maserati Quattroporte is een grote sedan in het topsegment. De Quattroporte is niet bedoeld auto met chauffeur, maar is dankzij de sportwagen-techniek van Maserati bedoeld als ultieme rijdersauto.
Plus
- bovengemiddeld veel rijplezier
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- concurrerend qua prijs en uitstoot
Min
- minder comfortabel dan concurrenten
- beperkte hoofdruimte
- weinig luxe achterin
Conclusie
Er is een wereld van verschil tussen de Maserati Quattroporte en grote sedans in het topsegment van andere merken. Die laatste zijn meestal gericht op comfort en gebruik als auto met chauffeur. De Maserati Quattroporte daarentegen is een droomauto die bedoeld is om zelf mee te rijden.
Het verschil begint met de vormgeving en simpelweg de exclusiviteit die hoort bij het merk Maserati. Het belangrijkste zijn echter de rijeigenschappen. De Quattroporte is overduidelijk het product van een sportwagenfabrikant en daarom is de band tussen bestuurder en techniek veel sterker dan gebruikelijk. Dat zorgt voor een compleet andere ervaring, terwijl het comfort op de lange afstand zeker niet vergeten is.