Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 121 Sportive Applecarplay|dab|ecc|pdc|lmv18

€ 22.950,-

Bouwjaar 17-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.128 km
Deuren 5
Kenteken J-451-FP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 121 Sportive Applecarplay|dab|ecc|pdc|lmv18


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 41.128 km
Deuren 5
Kenteken J-451-FP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Rudie Wetering B.V.
Contactpersoon Rudie Wetering
Adres Hellendoornseweg, 24a
Postcode 8148 RH
Plaats Lemele
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 331309 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rudie-wetering.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 121 Sportive Applecarplay|dab|ecc|pdc|lmv18


- Kenteken: J-451-FP
- Merk: Mazda
- Model: CX-3
- APK tot: 25-07-2026
- Tellerstand: 41128 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld 6-Versnellingen
- Kleur: grijs Metallic
- Kleurnaam: Machine Gray Metallic Kleurcode: 46G
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PE
- Vermogen: 89 kW / 121pk
- Ledig gewicht: 1159 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 428 cm
- Breedte: 177 cm
- Hoogte: 1535 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
- Bandenmaat voor: 215/50/18
- Bandemaat achter: 215/50/18
- Wielbasis: 2570 mm


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch inklap-/verstelbaar en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Bluetooth Streaming
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Niet-rokeruitvoering
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- 100% Dealeronderhouden
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Android Auto
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay
- Apple Carplay/Android Auto
- Armleuning midden achter
- Armleuning midden voor
- Automatische verlichting
- Autonomous Emergency Braking
- BOVAG-Garantie
- Bekerhouder achter
- Bekerhouders voor
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Buitentemperatuurmeter
- Bumpers in kleur carrosserie
- Coming / Leaving home functie
- DAB Radio
- Dagrijverlichting met hulprijverlichting en coming- homefunctie
- Deelb. achterbank (ongelijke delen)
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofdsteunen achter
- Keyless start
- Leeslamp achter
- Middenarmsteun achter
- Mirror Link
- Mobiele telefoon met Bluetooth
- Multifunctioneel stuur
- Multimediasysteem
- Navigatie dmv koppeling mobiele telefoon
- O

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie