Bouwjaar | 28-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-354-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
€ 24.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 99.455 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-354-XS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Hardenberg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Spruit 5 |
Postcode | 7773 NE |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 769064 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicehardenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2020 - mei 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.957 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km
Garantie: Wij geven standaard 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak met een max van 3000 km.
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Het is de vormgeving van deze auto die stijl en klasse uitstraalt. Het interieur biedt volop ruimte voor u en uw passagiers en de uitgekiende techniek zorgt steeds voor een comfortabele rit. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank.
Alles vrij achter? De achteruitrijcamera laat het meteen zien. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Mocht zich een probleem voordoen, dan krijgt u via remote services op uw smartphone te zien wat er precies aan de hand is, waar u ook bent. De bediening van het audiosysteem en het full map navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur en als u wilt zelfs met uw stem. De audio is overigens voorzien van DAB-radio voor een altijd heldere ontvangst. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Mazda heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. U bent in deze Mazda ook voorzien van airconditioning, lederen stuur, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
U geniet nog meer van het rijden met uw Mazda omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Dashboardinfo checken zonder uw ogen van de weg te halen? Dat kan met de head-up display. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Het Lane-keeping systeem r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje
SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?
De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Moderne, onderscheidende motortechniek
- Veel aandacht voor detail
Min
- Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
- Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
- Geen touchscreen
Conclusie
Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.
Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.