Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD. Dealer onderhouden. Volledig leder, camera, navi, trekhaak, stoelverwarming, etc

€ 23.999,-

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.631 km
Deuren 5
Kenteken NB-045-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD. Dealer onderhouden. Volledig leder, camera, navi, trekhaak, stoelverwarming, etc


€ 23.999,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 65.631 km
Deuren 5
Kenteken NB-045-X Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van der Veen auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Prunuslaan 8
Postcode 7954 GD
Plaats Rouveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54971898 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderveenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard garantie (inbegrepen): Kosteloos garantie op de draaiende gedeelte van de motor en de versnellingsbak. De garantie gaat direct na aanschaf van de auto in. De standaard garantie bedraagt drie maanden.
- 1 jaar AutoTrust garantie! (€ 350 meerprijs): Prijs afhankelijk van cilinderinhoud van de motor, kilometerstand en bouwjaar! Vraag naar de mogelijkheden/indicatie!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard garantie"): Autotrust garantie

Nette, volledig dealer onderhouden en zeer luxe CX-5, waaronder; afneembare trekhaak, cruise, stoelverwarming, volledig lederen bekleding, navigatie, camera, parkeersensoren (V+A), etc. Prijs incl garantie!

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-5. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. Zorgeloos en geconcentreerd rijden? Het navigatiesysteem wijst de weg! Met electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze Mazda helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. In deze Mazda vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie