Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease Luxury

€ 28.450,-

Bouwjaar 28-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.421 km
Deuren 5
Kenteken XK-612-P Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease Luxury


€ 28.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 71.421 km
Deuren 5
Kenteken XK-612-P Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Bijker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gemeenteweg 304
Postcode 7951 PE
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 461570 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbijker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2019

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.459 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 173 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn geopend! neem gerust contact met ons op!

Vakgarage & Opelspecialist Bijker in Staphorst

Vakgarage & Opelspecialist Bijker is een familiebedrijf. Behalve Jacob Bijker en zoon Herman zijn er drie vaste monteurs werkzaam. In het verleden waren wij erkend Opel-reparateur, maar eind 2012 hebben wij gekozen voor het Vakgarage-concept. Wel zijn wij nog Opelspecialist.
Wij hebben een flinke klantenkring, met klanten die niet alleen uit Staphorst afkomstig zijn, maar ook uit de rest van Nederland. Inmiddels hebben wij een goede naam opgebouwd en we hopen samen met onze medewerkers hier in de toekomst nog verder mee door te groeien. De gemoedelijke sfeer, de heerlijke koffie en de vriendelijke prijzen zijn veelgehoorde complimenten. Kijkt u eens op klantenvertellen.nl, u zult zien dat onze klanten tevreden zijn!

Verkoop: Wij beschikken over een ruime showroom, waarin een aantal jonge, gebruikte auto's staat opgesteld. Ook hebben wij geregeld enkele nieuwe Opels op voorraad. Al deze auto's staan klaar voor de verkoop. Hiernaast denken wij mee in het aanschaffen van een betrouwbare occasion. Neem dus gerust eens een kijkje!
De auto's die wij verkopen, worden gratis op naam gezet, nagelopen en schoongemaakt. Voor maar €495, -- meer krijgt de auto een grote afleveringsbeurt, een halve tank brandstof, een half jaar garantie en eventueel APK.
De laatste tijd doen wij ook aan Private Lease. Dit komt de laatste jaren in opmars en wordt steeds populairder in Nederland.
Zo proberen wij al jaren eerlijk zaken te doen en hebben wij u veel te bieden!

Werkplaats: In onze werkplaats kunt u terecht voor onderhoud, APK, banden, uitlijning, storingen en aircoservice. Opel is onze specialiteit, maar wij kunnen ook alle andere merken onderhouden. Voor alle merken bieden wij na de beurt een pechpas van Vakgarage aan, zodat u op alle tijden in heel Europa geholpen kunt worden bij een onverwacht probleem.
Zo is ons doel om kwaliteit te leveren en daarom kunt u met een gerust hart uw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie