Bouwjaar | 29-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-258-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 12.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.213 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RD-258-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lichtenberg |
Contactpersoon | Frank Lichtenberg |
Adres | Wattstraat 19 |
Postcode | 7461 AB |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 540034 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-lichtenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,5 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
De kosten voor deze occasion zijn inclusief de registratiekosten en een geldige APK.
Wilt u extra zekerheid en garantie, kies dan voor ons optionele afleverpakket:
- Gratis registratie
- Minimaal 12 maanden APK
- Exterieurreiniging
- Interieurreiniging
- 12 maanden BOVAG-garantie
- 12 maanden AutoFirst Mobiliteitsgarantie/pechhulp in Europa
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 20L brandstof
Ons optionele Premium afleverpakket kost € 895,-.
Autobedrijf Lichtenberg is een universeel autobedrijf gespecialiseerd in de aan- en verkoop van betrouwbare tweedehands auto's.
Met meer dan 45 jaar ervaring en een sterke lokale aanwezigheid, evenals een rijke historie met Mazda.
Wij onderhouden en repareren alle merken auto's, bedrijfswagens, campers en caravans.
We doen ons uiterste best om de informatie op deze website zo nauwkeurig en actueel mogelijk te houden.
Desondanks kunnen er fouten voorkomen. Vertrouw daarom niet uitsluitend op deze informatie, maar verifieer bij aankoop de zaken die van invloed kunnen zijn op uw beslissing.
Om door onze snel wisselende voorraad teleurstellingen te voorkomen adviseren wij u voor uw bezoek aan onze showroom even te bellen of de auto van uw keuze nog aanwezig is.
Is deze auto niet helemaal wat u zoekt? Geen zorgen. We bespreken de mogelijkheden en zoeken daarna naar uw ideale auto.
We verwelkomen u graag in Rijssen bij Autobedrijf Lichtenberg!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.