Bouwjaar | 14-01-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.018 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZHX-64 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 17.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2015 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.018 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-ZHX-64 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogroep Twente Enschede |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Buurserstraat 230 |
Postcode | 7544 RG |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 4754555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroeptwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Op zoek naar een veelzijdige SUV met krachtige prestaties en luxe opties? Dan is deze grijze Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD met een bouwjaar van 2015 wellicht de perfecte keuze voor jou. Met een vermogen van 161 PK en een automatische transmissie biedt deze benzineauto een soepele en sportieve rijervaring, zowel in de stad als op de snelweg.
Wat deze Mazda CX-5 nog aantrekkelijker maakt, zijn de diverse handige opties die het rijden nog comfortabeler en veiliger maken. Zo is de auto uitgerust met een binnenspiegel die automatisch dimt, wat zorgt voor minder hinder van tegenliggers in het donker. Het navigatiesysteem met full map-functionaliteit zorgt ervoor dat je altijd moeiteloos je bestemming kunt bereiken, waar je ook naartoe gaat.
Daarnaast beschikt deze CX-5 over koplampreiniging, wat zorgt voor een helder zicht, zelfs in slechte weersomstandigheden. Met hoofd airbags aan de voorzijde ben je verzekerd van extra bescherming in geval van een aanrijding. Bovendien is de auto voorzien van een handige trekhaak, waarmee je eenvoudig een aanhanger of caravan kunt meenemen op avontuurlijke roadtrips.
Met een kilometerstand van 162.018 heeft deze Mazda CX-5 al de nodige ervaring op de weg, maar dat doet niets af aan zijn betrouwbaarheid en comfort. De vijfdeurs carrosserie biedt voldoende ruimte voor passagiers en bagage, terwijl de stijlvolle metallic lak de auto een moderne uitstraling geeft.
Kortom, deze Mazda CX-5 2.0 Skylease+ 4WD uit 2015 is een complete SUV met alles wat je nodig hebt voor een plezierige en zorgeloze rijervaring. Neem contact op met Autogroep Twente Enschede op 053-4754555 voor meer informatie over deze indrukwekkende auto en ontdek zelf alle voordelen die deze Mazda te bieden heeft.
Autogroep Twente bestaat 60 jaar en viert dit met scherpe aanbiedingen op onder andere de Hyundai TUCSON, de Hyundai i10 (rijklaar voor € 17.999) en van tijd tot tijd andere scherpe deals! Viert u dit feestje met ons mee?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.