Mazda CX-5 2.2d SkyActiv-D 175 GT-M 4WD | Automaat | Trekhaak

€ 19.900,-

Bouwjaar 05-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.902 km
Deuren 5
Kenteken NX-014-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Mazda CX-5 2.2d SkyActiv-D 175 GT-M 4WD | Automaat | Trekhaak


€ 19.900,-

Algemeen

Bouwjaar 05-05-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 168.902 km
Deuren 5
Kenteken NX-014-S Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.191 cc
Vermogen 128 kW (174 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schippers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk Noord 51
Postcode 7461 JG
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschippers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2017 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 206 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.510 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Licht grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Mazda CX-5. Deze auto komt uit het bouwjaar 2017. De krachtige dieselmotor staat garant voor uitstekende prestaties. Van binnen is deze Mazda CX-5 mooi uitgevoerd met een classy lederen interieur. In dit voertuig hoeft u nooit meer kou te lijden dankzij functies als stoelverwarming en verwarmbare achterbank, evenals een verwarmbaar stuur. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door head-up display, dodehoekdetectie, hill hold functie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie