Bouwjaar | 25-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
€ 44.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 22.436 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wiefferink |
Contactpersoon | Christiaan Wiefferink |
Adres | Kloppendijk 46 |
Postcode | 7591 BT |
Plaats | Denekamp |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 352152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wiefferink.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.970 kg
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op www.wiefferink.com voor meer foto's en klantbeoordelingen. Wij zijn gespecialeseerd in de verkoop van occasions jonger dan 12 maanden. Deze auto's kopen wij in heel Europa rechtstreeks in van grote betrouwbare partijen. Deze jonge auto's zijn voorzien van fabrieksgarantie die ook in Nederland geldig is, ze zijn van de eerste eigenaar en zijn keurig onderhouden. De prijzen van deze auto's zijn rijlaar. Op auto's ouder dan 24 maanden kunnen wij diverse afleverpakketten aanbieden waarbij de BOVAG garantie van toepassing is. Wij ruilen uw huidige auto graag in. Via onze webstie www.wiefferink.com kunt u een inruilvoorstel aanvragen en foto's van uw auto uploaden. U krijgt dan zo snel mogelijk van ons een scherpe inruilprijs.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.