Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition 36 kWh | Digitaal Dashboard | Keyless go | Parkeercamera | Airco

€ 18.945,-

Bouwjaar 16-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.064 km
Deuren 5
Kenteken P-656-NF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition 36 kWh | Digitaal Dashboard | Keyless go | Parkeercamera | Airco


€ 18.945,-

Algemeen

Bouwjaar 16-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 23.064 km
Deuren 5
Kenteken P-656-NF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Zwolle
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lippestraat 2
Postcode 8028 PS
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 3835004 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Breedte: 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 40 kW

Interieur
Interieur: Leder /stof grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Servicepakket:
Geldige APK 
Wensink App

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1236 min

Technologische innovaties. Aantrekkelijke vormgeving. De Mazda MX-30 verenigt het beste van twee werelden. Stil en stevig optrekken zonder extra uitstoot? De elektromotor zorgt ervoor! Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 23064 kilometer heeft gereden sinds 2020. Deze Mazda MX-30 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.

Kinderfietsje niet gezien bij het inparkeren? Dat gebeurt u nooit meer. Daar zorgt de achteruitrijcamera wel voor! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem. De kans op een aanrijding met tegemoetkomend verkeer wordt geminimaliseerd door de ingebouwde kruisend verkeer detectie. De uitrusting van deze auto is met electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Als bestuurder van deze Mazda bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Rijden met het overzicht van een straaljagerpiloot? De praktische en veilige head-up display projecteert dashboardinfo binnen uw gezichtsveld, zodat u uw blik nooit hoeft te verplaatsen. Oog op de weg! Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het syst

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie