Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.135 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-946-RB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.135 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | N-946-RB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 203061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4395 x 1795 x 1555 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.720 kg
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 6.000 km
Mazda MX-30 First Edition 36 kWh: Elektrische Innovatie in Stijl
Stap in de toekomst van rijden met de Mazda MX-30 First Edition 36 kWh. Deze elektrische crossover belichaamt Mazda's toewijding aan innovatie, design en duurzaamheid. Ontdek waarom de MX-30 een opwindende nieuwe keuze is voor milieubewuste bestuurders die niet willen inleveren op stijl en prestaties.
Kenmerken:
Elektrische Aandrijving: De MX-30 wordt aangedreven door een krachtige 36 kWh batterij, waardoor u kunt genieten van een responsieve en geruisloze rijervaring. Ervaar de opwinding van elektrisch rijden zonder compromissen.
First Edition Exclusiviteit: Als onderdeel van de First Edition-serie onderscheidt deze MX-30 zich met speciale kenmerken en uitrustingen. Van unieke exterieurdetails tot luxe interieuraccenten, elke rit in de MX-30 First Edition voelt als een bijzondere ervaring.
Modern Design: Met zijn gedurfde lijnen, dynamische proporties en kenmerkende Mazda-grille straalt de MX-30 moderniteit en verfijning uit. Het glazen dakpaneel zorgt voor een licht en luchtig interieur, terwijl de achterportieren met omgekeerde scharnieren een opvallend designelement vormen.
Milieubewust Interieur: Het interieur van de MX-30 is ontworpen met duurzaamheid in gedachten. Materialen zoals kurk en gerecyclede kunststoffen worden gecombineerd met hoogwaardig vakmanschap voor een interieur dat zowel stijlvol als ecologisch verantwoord is.
Technologie en Veiligheid:
Geavanceerde Technologie: Met functies zoals het Mazda Connect-infotainmentsysteem, een digitaal instrumentenpaneel en geavanceerde rijhulpsystemen blijft u verbonden en veilig onderweg.
Veiligheidsvoorzieningen: De MX-30 is uitgerust met geavanceerde veiligheidsvoorzieningen zoals automatische noodremmen, rijstrookassistentie en adaptieve cruisecontrol, waardoor u met vertrouwen kunt rijden, wetende dat uw veiligheid altijd voorop staat.
Conclusie:
De Mazda MX-30 First Edition 36 kWh belichaamt het beste van elektrische mobiliteit: innovatie, stijl en duurzaamheid. Ervaar de toekomst van autorijden vandaag nog en ontdek waarom de MX-30 een spannende nieuwe keuze is voor moderne bestuurders.
= Bedrijfsinformatie =
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.
? Aantrekkelijke financieringsopties
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.