Bouwjaar | 12-01-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.869 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-862-HZ Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-01-2000 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.869 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | L-862-HZ Verzekeren |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.597 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graham Bellstraat 8D |
Postcode | 8013 PL |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26067121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsautozwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Wielbasis: 226 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.090 kg
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 211 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 195/50/R16
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 90%
Bij Autobedrijf JsAutosZwolle regelen we de financiering al vanaf 49 Euro voor de aankoop van uw auto met een financiering die bij u past. Wij bieden uitstekende voorwaarden en een scherp rentepercentage
Wilt u meer informatie over financiering bij Autobedrijf JsAutosZwolle? Neem dan contact met ons op of bezoek onze Showroom.
Inruil is mogelijk
Bekijk Andere Advertenties voor meerdere occasions
Wij houden geen auto''s vast zonder bezichtiging en/of aanbetaling wegens slechte ervaring
Immers een beller is altijd sneller!
JS Auto Zwolle
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
INRUIL IS MOGELIJK, STERK IN ELK MERK! WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, al onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen.
Wij beschikken over eigen werkplaats
Wij verwelkomen u van harte in onze showroom:
BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK OOK OP ZONDAG
IN EN VERKOOP PUNT
GRAHAM BELSTR 1
8013 PL Zwolle
Mobil.0626067121
E.mail.s.auto.m@hotmail.com
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!