Bouwjaar | 25-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.023 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-681-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-03-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.023 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | S-681-JP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bestdeal Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vriezendijk 21 |
Postcode | 7683 PL |
Plaats | Den Ham |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 785941 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bestdealautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 300 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Garantie
Garantie: Deze auto wordt geadverteerd tegen een "meeneemprijs" i.v.m. consignatie verkoop geen garantie van toepassing.
Uniek! Rechtstreeks afkomstig van 1e eigenaar met slechts 19.000 kilometers is deze MX-5 gewoon in nieuwstaat. Zeer bijzonder aan deze Mazda MX-5 is dat deze is uitgevoerd met automatische transmissie met schakelmogelijkheid aan het stuurwiel en dat in combinatie met zijn pittige 2.0 motor met 160pk maakt het rijden echt een belevenis. Alle opties aanwezig waaronder: Lederen bekleding, Airconditioning, Bose soundsystem, Cruisecontrol, 17 inch lichtmetalen velgen, Stoelverwarming, Afneembare Hardtop, Soft top in smetteloze staat, Koffer rekje, enzovoorts. Tevens voorzien van android/apple carplay en achteruitrijcamera, originele radio is uiteraard ook aanwezig.
Informatie onderhoudshistorie:
Onderhoudsboekje: aanwezig
onderhoudsbeurten: alle beurten
Eerdere schade/ ongevalsvoertuig: nee
Informatie velgen / banden / remmen:
Type banden: Zomer
Profieldiepte banden: voor 7 mm, achter 6.5 mm
Type velg: Aluminium af fabriek
Staat van de remmen: Meer dan 70%
In overleg mag u dit voertuig bij uw eigen garage laten beoordelen (zelf organiseren)
= Bedrijfsinformatie =
Bestdeal Automotive B.V.
Vriezendijk 21
7683 PL Den Ham (Overijssel)
I: www.bestdealautomotive.nl
E: info@bestdealautomotive.nl
T: 0546-785941 (tevens Whatsapp)
Openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: 09:30-18:00 Zaterdag: 09:30-16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!