Mazda MX-5 NC Roadster 2.0i GT-L Airco Xenon Leder

€ 17.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-09-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.086 km
Deuren 2
Kenteken ZK-216-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 NC Roadster 2.0i GT-L Airco Xenon Leder


€ 17.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-09-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.086 km
Deuren 2
Kenteken ZK-216-N Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2009 - jul. 2012

Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 213 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 263 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 6 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Zeer fraaie MX-5 Roadster in de zeldzame micakleur Copper Red met 160PK 2.0 motor en 6-versnellingen in de extra luxe GT-L uitvoering met nog maar 77086km op de teller.

Extra op deze auto: Hogere windblokker (origineel MX-5 accessoire).

Deze bijzondere MX-5 is verder nog voorzien van het Sportsline-Pakket (Bilstein Sportonderstel - betere wegligging, zelfde comfort).

Historie: Deze MX-5 is op 23 september 2011 nieuw afgeleverd aan de eerste eigenaar in België. In juni 2019 is de auto naar Nederland gekomen en in het bezit gekomen van de eerste Nederlandse eigenaar die hem die hem sindsdien bij ons bedrijf in onderhoud heeft gegeven. De auto is volledig schadevrij en de complete onderhoudshistorie is aanwezig (Mazda digitaal schema en facturen ter inzage). Het gaat hier om een echte liefhebbersauto die vrijwel alleen in gebruik is geweest als mooi-weer auto in de zomer. In de winter stond de auto in de stalling.

Extra uitrusting op deze GT-L uitvoering: Xenon verlichting, automatische airconditioning (climate control), lederen stoelbekleding, stoelverwarming met vijf standen, aluminium voetpedalen, roll-bar, speakerringen en portiergrepen interieur in zilver-look en 17inch lm-velgen met 205/45 Vredestein Ultrac Satin Giugiaro-design banden.

Overige uitrusting: Aluminium look dashboardstrip, stuurwiel en pookknop met leder bekleed, ventilatieroosters met aluminium accenten, aluminium omranding meters instrumentenpaneel, Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), elektrisch te ontgrendelen kofferklep en RVS instaplijsten met MX-5 logo.

= Bedrijfsinformatie =

* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken vooraf te controleren op aan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie