Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 1.8i TS Airco Cruise

€ 15.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.342 km
Deuren 2
Kenteken L-077-KS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 1.8i TS Airco Cruise


€ 15.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-06-2011
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 64.342 km
Deuren 2
Kenteken L-077-KS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2009 - jul. 2012

Technische informatie
Koppel: 167 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.096 kg
Laadvermogen: 279 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Het betreft hier een zorgvuldig onderhouden face lift versie van de MX-5 NC met een ELEKTRISCH BEDIENBARE HARDTOP in de stijlvolle mica/metallic kleur Stormy Blue met nog maar 64335km op de teller.

Extra op deze auto: Technik-Pakket 2 (Spraakgestuurd Blue Tooth systeem) en 16inch Mazda lichtmetalen velgen met 205/50 Vredestein Quatrac 3 All Season banden.

Historie: Deze MX-5 is op 9 juni 2011 nieuw afgeleverd aan de eerste Duitse eigenaar en in juni 2021 is de auto naar Nederland gekomen. De auto is zowel in Duitsland als in Nederland altijd punctueel onderhouden (Mazda digitaal onderhoudsschema en CarFax ter inzage).

De standaarduitrusting op deze luxe TS uitvoering omvat o.a.: Cruise control met stuurwielbediening, automatische airconditioning, stuurwiel en pookknop met leder bekleed, portiergrepen interieur in zilver-look, zilverkleurige ring rond mistlampen, chromen portiergrepen exterieur en zilverkleurige omlijsting grille.

Overige uitrusting: Mazda Audio met Radio / CD- / MP3-speler met AUX-aansluiting en zes speakers, stuurwielbediening audio en boordcomputer, Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), Elektronische remkrachtverdeling (EBD), hoogteverstelling bestuurdersstoel, stuurwiel in hoogte verstelbaar, instaplijsten RVS, wegklapbaar windscherm en een dubbel uitlaatsysteem.

= Bedrijfsinformatie =

* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw aanschaf-beslissende zaken vooraf te controleren op aanwezigheid.

Welkom bij 't Jan Scholten Team!

Wij zien autorijden als avontuur - een ervaring die je vrijheid geeft. Sinds 1968 geloven wij hierin en dit uiten we door ons als full service autobedrijf te focussen op elke stap in het realiseren van uw s

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie