Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 2.0i GT-L Airco Bose Xenon Leder Cruise

€ 18.950,-

Bouwjaar 25-01-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.663 km
Deuren 2
Kenteken K-649-XG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 NC Roadster Coupe 2.0i GT-L Airco Bose Xenon Leder Cruise


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-01-2012
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 72.663 km
Deuren 2
Kenteken K-649-XG Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • winterbanden
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2009 - jul. 2012

Technische informatie
Koppel: 188 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.112 kg
Laadvermogen: 263 kg
GVW: 1.375 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Deze auto is net bij ons binnengekomen. Meer foto's volgen nog.

Goed onderhouden Mazda MX-5 Roadster Coupe in de meest luxe GT-L voering met nog maar 72663 km op de teller. Betreft de uitvoering MET ELEKTRISCHE NEERKLAPBARE HARDTOP en 160PK 2.0 motor.

Historie: Deze MX-5 is op 25 januari 2012 nieuw in Duitsland afgeleverd aan de eerste eigenaar en in maart 2021 is de auto naar Nederland gekomen en afgeleverd aan de eerste Nederlandse eigenaar. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig (Mazda digitaal schema en CarFax ter inzage).

Extra op deze auto: Technik-Pakket 2 (Spraakgestuurd Blue Tooth systeem), Bilstein sport onderstel (betere wegligging, zelfde comfort) en een Sebring sportuitlaat (beschaafde sound!).

Specifieke uitrusting die alleen op de uitvoering met elektrisch bedienbare hardtop aanwezig is: chromen portiergrepen exterieur, chromen ring koplampinzet en chromen omlijsting grille.

Extra uitrusting GT-L: Xenon verlichting, automatische airconditioning (climate control), lederen stoelbekleding, stoelverwarming met vijf standen, Bose Soundsystem met 7 luidsprekers, cruise control met stuurwielbediening, aluminium voetpedalen, Limited-slipdifferentieel (LSD), pookknop met chromen ring, roll-bar in aluminium look afgewerkt en 17inch lm-velgen met 205/45 banden.

Verder nog voorzien van: Aluminium look dashboardstrip, stuurwiel en pookknop met leder bekleed, speakerringen en portiergrepen interieur in aluminium look, ventilatieroosters met aluminium accenten, aluminium omranding meters instrumentenpaneel, Dynamic Stability Control (DSC), Traction Control System (TCS), elektrisch te ontgrendelen kofferklep, RVS instaplijsten met MX-5 logo, windscherm en een dubbel uitlaatsysteem.

= Bedrijfsinformatie =

* Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van opties of accessoires. Wij vragen aan u, de voor uw

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie