Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.471 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | MX-69-53 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.471 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | MX-69-53 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.496 cc |
Vermogen | 97 kW (132 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V. |
Contactpersoon | Henry Scholten |
Adres | Twentepoort West 13 |
Postcode | 7609 RD |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2020
Modelcode: ND
Technische informatie
Koppel: 152 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 976 kg
Laadvermogen: 254 kg
GVW: 1.230 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE
Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl
Bent u op zoek naar wellicht 1 van de meest opvallende Mazda's MX-5 van Europa? Dan is deze Le Mans Edition echt iets voor u! De auto is door BC Signature Carwrapping uit België voorzien van een volledige wrap in de beroemde Renown Racing Livery van de Mazda 787B die de 24 uur van Le mans heeft gewonnen. Nadat de wrap is aangebracht is hij ook nog eens voorzien van een XPEL lakbeschermingsfolie aan de voorzijde en een XPEL Fusion ceramische coating over de volledige auto. De kosten voor deze werkzaamheden zijn meer dan € 9.000,- geweest (factuur aanwezig). De originele kleur Soul Red Crystal is alleen nog terug te vinden in de bagageruimte en onder de motorkap.
BC Signature Carwrapping heeft een mooi filmverslag gemaakt van het aanbrengen van de wrap dat u via de navolgende link kunt zien: https://youtu.be/4NBbKAdD9j4
Of zoek op Youtube naar "Mazda MX5 volledige make-over in de bekende RENOWN Racing livery +@XPEL".
Na binnenkomst bij ons bedrijf hebben wij de auto nog completer gemaakt met de originele MazdaSpeed bodykit bestaande uit: frontspoiler, sideskirts en achter onderspoiler (De spoilerkit is in hoogglans zwart afgewerkt), een Eibach verlaagde verenset (betere wegligging, zelfde comfort) en 17inch lichtmetalen Mazda fabrieksvelgen in hoogglans zwart gespoten.
Verder nog extra op deze auto: Custom einddemper delete van AM Performance met zeer brute sound (originele uitlaat aanwezig), LED strip tussen de achterlichten (in rand kofferklep gemonteerd), Apple CarPlay/Google Android, korte radio antenne (The Stubby), LED verlichting interieur, bagageruimte en kentekenplaatverlichting, dynamische zijknipperlichten, handrem- en versnellingspookhoes in suède uitgevoerd, RVS instapdorpels met MX-5 opdruk en een bagageruimte beschermbak.
Historie: Deze Mazda MX-5 is op 9 maart 2020 nieuw afgeleverd aan de eerste Belgische eigenaar die zich dus graag wilde onderscheide
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!