Mazda MX-5 ND Roadster 2.0 SkyActiv-G 160PK GT-M Bose Leder PDC Apple CarPlay

€ 23.950,-

Bouwjaar 10-06-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.473 km
Deuren 2
Kenteken L-635-NK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda MX-5 ND Roadster 2.0 SkyActiv-G 160PK GT-M Bose Leder PDC Apple CarPlay


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2016
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.473 km
Deuren 2
Kenteken L-635-NK Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2015 - jul. 2018
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 214 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 270 kg
GVW: 1.260 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Deze auto is net bij ons binnengekomen. Meer foto's volgen nog.

Het betreft hier de meest luxe GT-M uitvoering met 160PK i-ELOOP SkyActiv motor en 6-versnellingen in de fraai mica/metallic kleur Soul Red.

Extra op deze auto: Apple CarPlay, Android auto, RVS instapdorpels met MX-5 logo's en het gedeelte tussen de bagageklep en de achterbumper is voorzien van een rode LED strip die samen met de achterlichten brandt.

Extra op de 2.0 uitvoering: Bilstein onderstel (nog betere wegligging zonder comfort in te leveren), 17-inch lichtmetalen velgen Bright Dark, Buitenspiegels in exterieurkleur, limited sperdifferentieel en i-stop, start- / stopsysteem.

Historie: Deze auto is in juni 2016 nieuw in Duitsland afgeleverd aan de eerste eigenaar en in juni 2021 is de auto naar Nederland gekomen en afgeleverd aan de tweede eigenaar. De onderhoudsbeurten zijn punctueel uitgevoerd en de volledige onderhoudshistorie is aanwezig (Mazda Digitaal schema ter inzage).

Extra uitrusting op GT-M: Geïntegreerd navigatiesysteem met 7-inch LCD touchscreen kleurenscherm, BOSE premium audiosysteem met negen speakers, DAB+: Digital Radio+ ontvanger, MP3-speler met AUX- en USB-aansluiting, MZD Connect, multimedia- en smartphone-connectiviteit met USB-aansluiting, Bluetooth en spraakbesturing, HMI Commander, gebruiksvriendelijke bediening voor onder meer audio, telefoon en navigatie, Boordcomputer met verbruiksmonitor, Adaptive High Beam Control (HBC): automatisch dimmende LED verlichting bij naderend verkeer, Parkeersensoren achter, Smart Keyless Entry met Start-stop knop, Adaptieve bochtenverlichting (AFLS), Blind Spot Monitoring (BSM): dodehoekdetectiesysteem en Rear Cross Traffic Alert (RCTA): waarschuwingssysteem bij achteruitrijden.

Overige uitrusting o.a.: Lane Departure Warning (LDW): waarschuwing bij onbedoeld verlaten van de rijbaan, Omlijsting voorruit pianozwart, Interieurelementen zwart

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie