Mazda MX-5 ND Roadster 2.0 SkyActiv-G 184PK GT-M Bose Recaro Leder PDC Camera Apple CarPlay

€ 31.950,- incl. BTW

Bouwjaar 26-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 27.099 km
Deuren 2
Kenteken R-332-JV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Mazda MX-5 ND Roadster 2.0 SkyActiv-G 184PK GT-M Bose Recaro Leder PDC Camera Apple CarPlay


€ 31.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 27.099 km
Deuren 2
Kenteken R-332-JV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf 't Jan Scholten Team B.V.
Contactpersoon Henry Scholten
Adres Twentepoort West 13
Postcode 7609 RD
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 817095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jsteam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - dec. 2020
Modelcode: ND

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 219 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 174 x 123 cm
Wielbasis: 231 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 255 kg
GVW: 1.260 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 98 - € 110 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF RIJKLAARMAAKKOSTEN EN 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE

Meer foto's zien? Bezoek ook de website van ons bedrijf op www.jsteam.nl

Punctueel onderhouden Mazda MX-5 met 184PK 2.0 SkyActiv-G motor in de meest luxe GT-M uitvoering met o.a. Bose geluidssysteem, achteruitrijcamera en het zeldzame Sportspack met Recaro sportstoelen.

Het op deze auto aanwezige Sportspack bestaat uit: Recaro-sportstoelen alcantara/leer met rode bies, een strut tower bar onder de motorkap en een Bilstein Sportonderstel (betere wegligging, zelfde comfort).

Extra op deze auto: 17inch Autec-Speed lichtmetalen velgen met 205/45 Bridgestone Potenza banden, achterklepspoiler in hoogglans zwart, hogere plexiglas windblokker (voor nog meer comfort tijdens open rijden) en Apple CarPlay / Android auto.

Historie: Deze Mazda MX-5 is in juni 2019 nieuw in Duitsland afgeleverd aan de eerste particuliere eigenaar in september 2022 is de auto door ons bedrijf naar Nederland gehaald en afgeleverd aan de eerste Nederlandse eigenaar. Deze heeft de auto nu weer bij ons ingeruild. U wordt dus pas de derde eigenaar van deze fraaie Mazda MX-5. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig (Mazda Digitaal schema ter inzage).

Extra uitrusting op GT-M 184PK: Limited sperdifferentieel, Bose premium-audiosysteem met negen speakers, geïntegreerd navigatiesysteem, MZD Connect, multimedia- en smartphone-connectiviteit met USB-aansluiting, Bluetooth en spraakbesturing, 7-inch LCD Touchscreen kleurenscherm, 17-inch lichtmetalen velgen, Adaptive High Beam Control (HBC): automatisch dimmende LED-verlichting bij naderend verkeer, parkeersensoren achter, Smart Keyless Entry (sleutelloos toegangs- en startsysteem), Blind Spot Monitoring (BSM): dodehoekdetectiesysteem en Rear Cross Trafic Alert (RCTA): waarschuwingssysteem bij achteruitrijden, verkeersbordherkenning en buitenspiegels in exterieurkleur.

Overige uitrusting o.a.: Start-/stopknop met wegrijbeveiliging, LED-dagrijverlichting, interi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie