Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.470 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | HZ-764-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.470 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | HZ-764-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baan Automotive Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 50 |
Postcode | 7554 ND |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2559000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2009 - jul. 2012
Technische informatie
Koppel: 167 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 402 x 172 x 126 cm
Wielbasis: 233 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 325 kg
GVW: 1.375 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (zonder meerprijs): De auto is middels een occasioncheck gecontroleerd. Auto is voorzien van 12 maand wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Onderhoudspakket (€ 395): Het onderhoudspakket bestaat uit: - De volgende onderhoudsbeurt: deze service verschilt per auto, kilometerstand en jaartal en wordt uitgevoerd volgens fabrieksvoorschriften - Distributieriem vervangen, indien nodig, binnen 10.000 km of 6 maanden - Remblokken en remschijven vervangen, indien niet volgens fabrieksnorm
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Full-Service Afleverpakket (€ 895): * 12 maand BOVAG garantie * Professionele poetsbeurt (in/exterieur) * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften * Profieldiepte banden minimaal 3mm * Volle tank brandstof * ADAS kalibratie * Distributieriem vervangen (indien nodig binnen 1 jaar of 15.000km) * 1 jaar mobiliteitsservice * Afvullen van het aircosysteem * BOVAG omruilgarantie / 2 weken (max. 750km)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
De Mazda MX-5 is een sportieve roadster die puur rijplezier biedt. Met zijn opvallende design, responsieve handling en uitstekende prestaties is deze auto de ideale keuze voor wie op zoek is naar een sportieve en betrouwbare cabriolet.
De 1.8-liter motor van de Mazda MX-5 levert een indrukwekkende 126 pk en 167 Nm aan koppel, waardoor de auto snel en soepel accelereert. De vijfversnellingsbak zorgt voor een nauwkeurige en soepele schakeling, wat bijdraagt aan de sportieve rijervaring.
De MX-5 is ontworpen voor rijplezier en biedt dan ook uitstekende handling en wendbaarheid. De auto heeft een laag zwaartepunt en een perfecte gewichtsverdeling, waardoor hij gemakkelijk door bochten gaat en de bestuurder veel controle heeft. De lichte en responsieve besturing zorgt voor een directe en intuïtieve rijervaring.
Het interieur van de MX-5 is sportief en functioneel, met comfortabele stoelen en functies zoals airconditioning, stoelverwarming en een audiosysteem. Het dak kan snel en gemakkelijk worden geop
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!