Mercedes-Benz EQE 350+ Aut.AMG Sport Launch Ed. Panorama Full
€ 48.800,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.915 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-010-VJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 110.915 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | P-010-VJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 214 kW (291 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoHuus B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalstraat 1 |
Postcode | 8263 BT |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3557615 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuus.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 565 Nm
Aandrijving
Actieradius: 646 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 496 x 196 cm
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.255 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.880 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 91 kWh
Accu laden: 1.1 kW
Accu snelladen: 170 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
* Afleveringscheck
* Vloeistoffencontrole
* NAP Tellerrapport
* Geldige APK keuring
* Tenaamstellingskosten
* Vloeistoffen controle en op peil brengen
* Vrijwaringsbewijs voor je huidige auto.
* Voetstootse levering, geen garantie.
Garantie is indien mogelijk op uw verzoek af te sluiten via onze partner AutoTrust. Check de website van de aanbieder van uw keuze voor de bijbehorende prijzen en voorwaarden.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 10
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd AC van 10% tot 100%: 625 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 10
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 10% tot 80%: 632 min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mercedes-AMG EQE 43 | Vis op het droge?
AMG is de huistuner van Mercedes-Benz. Deze specialist weet van een luxe reisauto een opwindende en sportieve auto te maken. De technici van AMG zijn meesters in het opvoeren van motoren, aanpassen van uitlaatsystemen en toevoegen van turbo's. Maar wat als die specialisten wordt gevraagd om een elektrische auto sportiever te maken? Is AMG dan als een vis op het droge of weet de specialist juist voor extra spanning te zorgen?
De Mercedes-AMG 43 is een elektrische auto die de bestuurder veel meer betrekt bij het rijden dan de standaard EQE. Ondanks kleine technische verschillen is het verschil in karakter daarom groot.
Plus
- relatief voordelig
- uitmuntend weggedrag
- zeer snel
Min
- weinig gevoel in rempedaal
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is AMG met een elektrische auto als een vis op het droge? Ja en nee. Het is duidelijk dat aan een elektrische auto veel minder kan worden verbeterd dan aan een auto met verbrandingsmotor. De EQE heeft in de basis al een uitstekende stroomlijn, is standaard al snel en levendig en heeft dankzij het lage zwaartepunt van nature al een stabiele wegligging.
AMG heeft zich daarom beperkt tot wat wel kon worden verbeterd. Dankzij extra vermogen weet de EQE nu ook bij zeer hoge snelheden te imponeren met tussensprints. Daarnaast heeft AMG vooral de communicatie verbeterd. In de standaard EQE merkt de bestuurder nauwelijks hoe de techniek het rijden makkelijk maakt. Bij de EQE AMG betrekt het mechaniek de bestuurder juist bij het rijden en dat zorgt voor extra sensatie.