Bouwjaar | 31-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.094 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-LNP-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.094 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 23-LNP-5 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Buitenhaven BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Twentelaan 18 |
Postcode | 7609 RE |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 810573 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.debuitenhaven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2010
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3699 x 1683 x 1407 cm
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
NU 6 DAGEN GEOPEND VAN 8.00 TM 21.00 uur!
Voor info WHATSAPP: 0641639411 / 0641152204
Geadverteerde Prijs = (((((Internet Meeneemprijs)))) . Inruil mogelijk tegen handelscondities.
KIJK OOK OP WWW.DEBUITENHAVEN.NL
Wij hebben altijd meerdere auto's op voorraad zie alle advertenties!
Maandag T/M Vrijdag van 08.00 uur tot 21.00. Zaterdag van 09:00 /M 21.00 .
NU OOK OP ZONDAG GEOPEND VAN 12.00 TM 17.00 uur!
Vanaf heden kunnen wij uw auto ter plekke bij ons op naam zetten. U hoeft hiervoor niet speciaal naar een postkantoor!
ALLE INRUIL IS BESPREEKBAAR,MOBIEL
TEVENS INKOOP VAN ALLE MERKEN AUTO'S!!!
Alle auto's worden met 1 jaar APK afgeleverd mocht deze GEEN keuring hebben,wij hanteren geen afleveringskosten, maar de auto word wel compleet gecheckt bij aflevering.
Zoekt u een nieuwe occasion of bent u gewoon nieuwsgierig naar wat wij aan te bieden hebben neem dan een kijkje in onze voorraad en/of kom gerust even bij ons langs. De koffie staat altijd klaar.
Lokatie:
Twentelaan 18 7609 RE Almelo
0546-810573
06-41639411
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.