Bouwjaar | 03-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.804 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-137-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.804 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-137-KN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jacob |
Contactpersoon | J. Jacob |
Adres | Havenkade 70 |
Postcode | 7553 GN |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2508424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12993139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjacob.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 168 x 141 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Mini Mini komt uit 2007, werd geleverd van 01-11-2006 tot 28-02-2010 en kostte toen € 22.271,-. Deze personenauto is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 88 kW (120 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 203 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,8 liter per 100 km en hij weegt 1040 kg. De APK is geldig tot 22-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Jacob, waar sinds 1998 de klant centraal staat en kwaliteit betaalbaar is!
Hierboven treft u één van de ruim 40 top occasions uit onze voorraad. Wij zorgen standaard voor een nieuwe APK keuring (indien vervaldatum minder dan 3 maanden is) plus kleine-beurt voor uw nieuwe voertuig. Proefrit en uitvoerige bezichtiging onder het genot van een kop koffie behoren uiteraard tot de mogelijkheden.
Door middel van onze lidmaatschap bij de vereniging NAP, kunnen wij kilometer-garanties afgeven op een groot deel van onze voorraad. Staat er een NAP-weblabel naast de advertentie of ziet u een foto van het NAP certificaat ? Dan is de stand van deze auto gegarandeerd!
Mocht u interesse hebben in een occasion die wij aanbieden, dan is het raadzaam om telefonisch contact met ons op te nemen voor informatie en/of een proefrit. (e-mails kunnen we helaas niet altijd direct op reageren) U bent welkom van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 19:00uur en zaterdag tot 17:00uur.
Met vriendelijke groet,
Het verkoopteam.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.