Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.141 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-024-JH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
€ 5.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.141 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | N-024-JH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mulder |
Contactpersoon | Rick Mulder |
Adres | Twekkelerweg 139 |
Postcode | 7553 LV |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2919114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automulderhengelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Auto Mulder biedt aan een goed onderhouden Mini Cooper S uit bouwjaar 2007 met 189.141 km op de teller. Auto verkeerd in top staat zowel van binnen als van buiten en technisch goed! Voorzien van nieuwe Katalysator en middendemper. Banden rondom zijn GOED! INRUIL IS MOGELIJK!
Welkom bij Auto Mulder, hét adres waar u met een goed en vertrouwt gevoel uw nieuwe occasion kunt aanschaffen of eigen voertuig kunt onderhouden. Wij zijn een nuchter Hollands bedrijf met bijna 40 jaar ervaring in de autobranche. Bij ons staat de klant en de auto op nummer 1 en bent u geen nummer. Vakbekwaam en klantgericht te werk gaan staat bij ons hoog in het vaandel, inmiddels al drie generaties lang.
Voor onderhoud, reparatie en APK kunt u een afspraak inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:15 tot 17:30 en zaterdag tussen 09:00 tot 13:00. U kunt in overleg 7 dagen per week een afspraak plannen op een voor u gewenst moment. Voor het bezichtigingen van onze occasions of andere vragen kunt u vrijblijvend contact opnemen via 06-83488605 of 074-2919114.
Iedere auto wordt indien gewenst geleverd met een nieuwe APK en zonder bijkomende afleveringskosten! Eventuele garantie pakketten op onze gebruikte auto�s behoren tot de mogelijkheid.
Verder kunt u bij ons terecht voor:
- Zoekopdrachten
- Import van auto
- Private lease
- Financiering
- Occasions
- Taxatie
- Schade taxatie en reparatie
- Inkoop elk merk auto�s
- Nieuwe auto�s
- Garantie pakketten
- Accessoires
- Autotransport
- NAP (Nationale Auto Pas)
- Op naam zetten van bij ons gekochte occasion
Auto Mulder Hengelo
Twekkelerweg 139
7553 LV Hengelo
info@automulderhengelo.nl
- Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.