Bouwjaar | 12-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.350 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 58-JLG-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 975,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-04-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 307.350 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 58-JLG-8 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Sonder Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eenhuisstraat 10 |
Postcode | 7665 PZ |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51184097 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini Mini 1.6 I 90 PK One Airco Stuurbekrachtiging defect
- Kenteken: 58-JLG-8
- Merk: Mini
- Model: Mini
- Tellerstand: 307350 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: W10B16A
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1040 kg
- Max. trekgewicht: 650 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 6.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 364 cm
- Hoogte: 1416 cm
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Mistlampen voor
Infotainment
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen voor en achter
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bumpers en spiegels in de kleur
- In hoogte verstelbare stoelen
- Koplampverstelling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
Van deze Mini One is de stuurbekrachtiging defect, is wel gewoon rijdbaar maar stuurt zwaar. Tevens is er wat lawaai tijdens het rijden, vermoedelijk van wiellager of versnellingsbak maar dit is nog niet vast gesteld.
Verder heeft de auto een enkele kras / parkeerbeschadiging en de rugleuning van de bestuurdersstoel heeft een slijtageplek maar ziet er verder keurig uit van binnen en buiten.
Het is een 1.6 I 66 KW 90 PK Euro 4 One uitvoering voorzien van: ABS, airco, radio/CD, elektr. spiegels, elektr. ramen en centr. vergrendeling op afstand.
Heeft 307350 KM gereden met NAP Pas vanaf invoer in 2009.
APK verlopen.
Voor meer info 0651184097.
Theo Sonder Auto's
Eenhuisstraat 10
7665PZ Albergen
0651184097
info@theosonder.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini Electric | Een groene Mini
Mini staat bekend om de klassieke vormgeving en het dynamische weggedrag. Echter, ook Mini moet groener worden en daarom is er nu ook een elektrisch aangedreven versie van het iconische model. Maar past elektrische aandrijving wel bij een retro-model? En is een groene Mini even aantrekkelijk als de varianten met een conventionele verbrandingsmotor?
De Mini Electric biedt dezelfde retro-vormgeving en hetzelfde levendige weggedrag als de versie met benzinemotor, maar dan zonder uitstoot en tegen een lagere kilometerprijs. Beperkt bereik.
Plus
- heel veel rijplezier
- geslaagde vormgeving
- degelijk, solide gevoel
Min
- bombastisch geluid standaard audiosysteem
- forse prijs
- kleine actieradius
Conclusie
Is de Mini Electric even speels en begeerlijk als de varianten met conventionele aandrijving? Zeker! Echter, omdat Mini een bestaand model achteraf heeft omgebouwd tot elektrische auto was slechts ruimte voor een kleine batterij. Omdat de accu het duurste onderdeel is van een elektrische auto zou mogen worden verwacht dat de Mini Electric voordelig wordt aangeboden, maar het tegendeel is waar. De Mini Electric is duurder dan elektrische auto's van de concurrentie, die naast een groter bereik ook meer ruimte en/of luxe bieden.
En Mini zet daar slechts één ding tegenover: plezier! De proefrit leert dat het plezier zo groot is, dat menigeen de hoge prijs of het beperkte bereik daarom graag voor lief neemt. Het plezier begint met het uiterlijk, waardoor de bestuurder al een glimlach op het gezicht heeft voordat de eerste meter gereden is. Bij kalm rijden valt op hoe verfijnd de Mini in de loop der jaren is geworden op het gebied van bouwkwaliteit, uitrusting en rijeigenschappen. De grootste aantrekkingskracht zit uiteraard in het levendige weggedrag, want daarmee weet ook deze groene Mini iedereen te charmeren.