Bouwjaar | 07-02-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-ZH-KD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-02-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 251.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 36-ZH-KD Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Renz |
Contactpersoon | Gerrit Rook |
Adres | Industrieweg 10 |
Postcode | 8263 AC |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 3314701 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorenz.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2007 - 2010
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Lengte: 432 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.272 kg
Laadvermogen: 558 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Geldige APK, en onderhoudsbeurt
Mooie en zeer goed onderhouden auto compleet met onderhoudsboeken en twee sleutels plus complete historie bij ons in het systeem.
Deze auto leveren wij af met nieuwe apk en onderhoudsbeurt plus professioneel gepoetst zonder verder bijkomende kosten dus rijklaar.
Voor vragen bel mail of doe een berichtje via WhatsApp of kom gewoon even naar onze showroom om de auto in alle rust te bekijken onder het genot van een lekker bakje koffie en voor het maken van een proefrit als u dit wilt.
Innovation that excites. U ervaart het in deze Nissan. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. Tot de uitrusting van deze Nissan behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en metallic lak.
Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Liever gepiep dan gekraak? Dan zult u blij zijn met de aanwezige parkeersensoren! Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Nissan is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De cruise control betekent gemak, comfort en zuinig rijden. De uitrusting van deze Nissan is met lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
Informatie van de verkoper:
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van tenminste 6 maanden, tenaamstelling, een pre-inspectie en een vloeistoffencont
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.